24 mai, 2007

Summerlovin'

DA har jeg sommerferie!
Alle eksamener unnagjort, nedpakkingen begynt. En uke er igjen av studenttilværelsen i Bergen før jeg reiser hjem for å jobbe, kose meg med familien, og treffe igjen masse masse venner <3 (Vurdering av Bergensåret kommer) Jeg gleder meg himmelsk, men samtidig er det bedrøvelig å reise fra Bergen. Jeg elsker denne byen, til og med Fotballpuben med sine faste alkoholikere og brautende fotballsupportere. Regnet bryr meg ikke, vindkastene bringer frem smilet og alle vennene jeg har fått her i løpet av ett år får meg til å ønske at Øst og Vest ikke var SÅ langt fra hverandre.

Men jeg kommer tilbake, og jeg møter forhåpentligvis en del på Roskilde i sommerferien, eller på Øyafestivalen! Sistnevnte ringte meg i dag, og jeg er herved satt opp som vakt under opprigg! Jeg er så spent, glad, oppgiret og alt mulig at jeg ikke klarer å legge meg, og det ble enda bedre når det viste seg at Jorid også skal være vakt under opprigg! Mmmmmmm...det kommer til å bli en herlig, herlig sommerferie ;)

Men først skal jeg ta farvel med Bergen. På fredag er det sommerfest for Infoetaten, og Towel Day - en hyllest til Douglas Adams: Ta med deg et håndkle hvoren du går denne dagen :) Så kommer lørdag med Tøm Hodets Tanker på Hulen, før søndag og pappa kommer med stasjonsvognen for å stappe den full av mine eiendeler. Når jeg pakket til Bergen pakket jeg med meg ALT, uten tanke over hva jeg fikk bruk for eller ikke...så det blir en interessant prosess. Mark my words. Jeg som individ og sjel og det hele forlater ikke Bergen før torsdag 31. mai :)



Akkurat nå har jeg det slik jeg hadde det på Roskilde '06 med Stine og Strawberry Daquiri. Jeg og verden er på absolutt bølgelengde <3

Gratulerer med 22 år 25. mai, Natali!

3 kommentarer:

Anonym sa...

..it happends so faaast!
*svisje omkring som Travolta*

*feste håndjern på* HAH, YOU CAN'T LEAVE NOW!

Heidi sa...

Janne kommer hjem i dag! iiiiiiiih!!! :D :D <3

Anonym sa...

Ikke minst, bildet!

Very nice, how much?