15 juni, 2007

Monthy Pyton 4Real

De sjeler som ikke har sett Monthy Pyton triologien kan sette seg i et hjørne og høre på My Chemical Romance mens de kutter seg selv. Og husk: It's down the road, not across the street. Etter at dere har blitt skrevet ut fra sykehuset går dere og leier triologien og blir Opplyste Mennesker som oss andre.

For oss som har sett den, og da især The Quest for the Holy Grail, har jeg funnet tegn på at deres syke og fantastiske verden er på vei til vår egen faktiske klode. Alle husker The Killer Rabbit, en hvit, lett overvektig tass med ekstrem blodtørst og rabiate hopp, og som drepte alt som kom i dens vei - eller alt som forsøkte å passere den.

Dagbladet.no meldes det: Rabiat ekorn skadet tre tyskere Et ekorn har faktisk angrepet og skadet tre tyskere, og det måtte en krykke til for å slå det ihjel. What?
Jeg tenker: 3 tyskere, antakeligvis overvektige og med et av de styggeste språkene i verden, og med en landshistorie som kan skremme fanden på flatmark. Og: 1 stk. ekorn, lite som ekorn flest og glad i nøtter. Det burde være lett match: Ekorn dør, tyskere vinner.
Men nei: Ikke før det har klart å skade dem alle tre, og hva hadde de gjort hvis de ikke hadde hatt krykken?
I bring to you: The Killer Squirrel! =D hihi.

(Et bilde som jeg skal forsøke å få Cato til å lage)

Ellers: Jeg har begynt å like Samvirkelaget, og DET er litt skremmende.

8 kommentarer:

Anonym sa...

"Veterinærer skal nå undersøke om dyret var smittet av rabies, eller om det rett og slett var blitt aggressivt på grunn av manglende seksuell suksess i paringstiden."

Der ser dere kvinner hvor farlig det er å nekte oss mannemenn sex. GET TO IT!

J.B. sa...

Hvis dere blir så rabiate av å ikke få sex, tenk deg hvordan kvinner blir da, med tanke på at det kreves mer for at vi skal nå klimaks.

GET TO IT!

Anonym sa...

Kvinner? Nå klimaks?

NÅ er vi ikke helt på samme side her frøken! Kvinneorgasme er like tåpelig som å påstå at klitoris eksisterer.

J.B. sa...

Jeg er glad i deg Cato, men enkelte ganger (når du kjeder deg) fortjener du en omgang med kjeppen n_n

Anonym sa...

Selvfølgelig liker du Samvirkelaget.. Er ikke lenge igjen nå før du også møter opp på en demo og kjefter litt på systemet:P

J.B. sa...

Jeg kjefter allerede på systemet, og Samvirkelaget skal spille på Hydranten til høsten, så jeg har faktisk muligheten :)

Anonym sa...

Jeg tror jeg skal gi DEG en omgang med kjeppen unge dame!

*jage*

Anonym sa...

tysk er vakkert.

http://www.asofterworld.com/soft_jul21_2006.htm