30 juni, 2007

Roskilde, here I come!

På denne tiden i morgen (klokken er to på natten den 30. juni) er jeg i Danmark og i nærheten av Roskilde Festival, hvis jeg ikke er der allerede :)

Totoro lever! Nytt batteri, nye dekk foran og ny bilstereo som ta cd, cdr, cdrw, mp3 OG som har usbutgang, minnekortleser, bluetooth - og radio, selvfølgelig. Har jeg bruk for alt dette? Nei - men når min gode venn Joakim har en slik en til overs som jeg får og som han hjelper meg med å sette inn tar jeg gjerne imot og han er nå offisielt en av mine helter :) Takk, Joakim! <3

Jeg har også høyst sannsynlig fått meg jobb som sørger for at jeg får spart opp nok penger til Sør-Amerika, men har ikke skrevet arbeidskontrakt enda - når den er skrevet har jeg fått meg jobb :) Skal begynne etter at jeg kommer hjem fra deilige Roskilde Festival, og jeg gleder meg!

Roskildesekken er pakket med varme og vanntette klær fordi det er meldt regn, i tillegg til de obligatoriske sommerplaggene. Folk som sitter og misunner meg og vet om gode artister/band jeg burde få med meg må sende meg en melding slik at JEG kan få dem med meg ;) *knis* Jeg er utrolig spent, har ikke vært med fra starten av på Roskilde Festival før og heller aldri hatt mye av ansvaret for å mekke camp. Spennende spennende - kameraet er med, venner med kamera er med - så det blir nok noen bilder å se på når jeg kommer hjem :) Hurra!

NÅ skal jeg legge meg, i morgen skal jeg kjøre inn til Oslo S og plukke opp Øystein, Helge og Fridtjof før vi sammen turer nedover i Totoro :)

whiiiiiii

Ingen kommentarer: