17 september, 2007

1+1+1 = heltid! (og om SNE i september)

I dag var jeg på personalmøte for min tredje jobb, og i morgen underskrives kontrakten. Jeg har med det jobb på Brio, Dolly Dimple og Kappahl. Sistnevnte har faktisk fantastisk mye fine klær, selv om de lenge har hatt et tantemerke på seg. Manneklær har de også. Og jeg får 30% personalrabatt på alt! =D
Med tre jobber får jeg tilsammen sånn ca. heltid, og jeg er fornøyd selv om jeg skulle ønske sjefene mine hadde en direktelinje mellom seg slik at de kunne snakke sammen og dele på meg, istedet for at jeg må skrive av timelister i hytt&pine og løpe rundt med de. Men det gjør meg jo ikke så mye - de som kjenner meg vet hvor glad jeg er i å lage lister og være Organisert og ha dette som kalles Oversikt :) Dessuten gir tre jobber meg fantastisk mye variasjon, jeg får input fra tre ulike jobber, lærer tre ulike jobber, går ikke lei de tre ulike jobbene fordi jeg konsekvent løper mellom de, og trives derfor i de tre ulike jobbene. Til og med stresset på Dolly en søndag oppleves som...ikke direkte koselig men sånn 'hah dette er jo _nesten_ litt moro, åh så deilig å få brukt hodet og få løpt litt rundt og stresset'. Amazing.

Så slik ser de neste 14 dagene mine ut:
18.09: Kappahl 9-16, Dolly 16-22
19.09: Brio 0930-17
20.09: Brio 13-20
21.09: Brio 0930-17
22.09: Brio 0830 - 15
23.09: Dolly 16-20
24.09: Kappahl 16-20
25.09: Kappahl 12-20
26.09: Brio 13-20
27.09: Brio 0930-17
28.09: Kappahl 16-20
29.09: Brio 11-18
30.09: ? Fri ?
01.10: Brio 13-20
Dette = PENGER!!!! <3 <3
- Og plutselig er det under en måned til jeg skal til Bergen igjen (24.10 - 1.11) <3
- Og enda kortere tid til Gwen Stefani konsert (09.10) <3 Har en billett til overs, om noen vil hive seg på Ingeborg, Marie og meg er en hjertelig velkommen :)
- Og bittelitt over en måned til jeg skal til Barcelona i 4 dager med mamma! (04.11 - 08.11) <3 Litt av en bursdagsgave å få av mamma&pappa, eller hur? :)

Det ser ut som at jeg har klart å ordne meg inntekter som tilsammen vil få meg til Sør-Amerika i 6 måneder :) Og som dere ser så har jeg jo tid til litt sosialt innimellom <3

Været i Hamar laget SNE på søndag og 4 grader, hvilket plaget meg lite da jeg iførte meg min fantastiske vindjakke og fikk Bergenvidder ut av proporsjoner. Når hetten måtte på fordi det begynte å regne ble det nesten for ille, jeg så faktisk for meg Puddefjordsbroen i ni-tiden på kvelden, som jeg trasket over på vei hjem fra biblioteket med Pixies i ørene <3 mmmmmmMinner. Jeg liker Minner <3
Jeg liker også kulde, når jeg har kledd meg godt nok (hvilket jeg alltid gjør fordi jeg liker varme plagg). Den er verdens beste unnskyldning til å lage kakao og boller midt i uka.

Det plager meg også lite at jeg må pakke ned sommerklærne. Jeg bare lurer på hvor jeg skal putte dem for å få plass til vinterklærne mine.

2 kommentarer:

Anonym sa...

SNØ!? I september? Hamar er virkelig et bakvendtland (Busterud-tingen) :P

Kom til Bergen nå istedet, penger kan du tjene en annen dag, mhm!

J.B. sa...

Det positive er jo at i bakvendtland går alt an. n_n En hønsebonde kan f.eks bli valgt til ordfører 2-3 ganger på rad og en kunstig øy kan bygges for tiloversblevne penger istedet for å bruke det på eldreomsorg og andre ting som trengs.

Jeg vil til Bergen! Lag jobberobot til meg så kommer jeg ;)