11 september, 2007

Ikke tenåring lenger

Fra 8. september var ikke Cato lenger ute på barnerov, han var ikke lenger sammen med en tenåring. Jeg kunne ikke lenger skylde sutring på alderen min, og Ingeborg kunne ikke mobbe meg lengre. For 8. september fylte jeg 20!!! Whiiii <3 *juble*

Familiebursdag med overdådig mye kake på fredag, og fyll&fanteri med venner på lørdag. Kjempemoro! Beste gaven jeg fikk var nok tur til Barcelona (!) med mamma, av mamma&pappa + mine to lillesøstre, men jeg fikk MASSE pakker <3 mmmmmmpakker <3 Jeg brukte nesten 1000,- på polet ved å kjøpe en helflaske tequila, en helflaske Contreau og en helflaske Captain Morgan, og jublet henrykt når damen nikket og sa det var greit etter at jeg hadde tvunget på henne legitimasjonen min :) Hvorfor så mye?
Unnskyldning: Jeg skulle laga Margharita som velkomstdrink.
Egentlig grunn: Jeg elsker sprit <3 mmmmmmsprit

Stine kom med spritgelé også, og vi var rundt et dusin (jeg vet ikke helt) som løp rundt i huset og lekte 'skål i hvert rom'. Mojo! Vi var minst 10 stk. inne på bittelilledoen på ca. 1,5 kvadratmeter, og alle ble i en så rasende god form at når vi skulle på byen - så gikk halvparten ned til krysset før de fant ut at jeg ikke var med n_n Noen må jo låse døra *fornuftig* Sprit er jo som kjent dyrt.

Pub-til-pubrunden ble kraftig forkortet fordi vi kom en time forsinket ut på byen, men moro var det læll - jeg fikk gratis øl overalt og alle koste seg og forsvant i alle retninger :) Bartenderne så på oss med vaktsomme blikk, slike bursdagsfeiringer er visst ikke så populært xP :) Anyhow: Seb's hotell er for bikere og folk i sorte klær - jeg likte musikken men må nok kle meg som slem/mørk/skummel/emo pike for å gli inn i sortimentet. Så vi får vente på en raddisdag. Dirty Nelly...har en statue av en tykk dame med enorme pupper. Hun mangler en hånd og er morsom å klå på. Også var det litt mørkt der, men veldig koselig <3 Siste Indre: Har vi vært på før, helt ok. Egentlig litt kjedelig. Hvorfor gikk vi dit?

Vi fikk ikke tid til: Bibliotekbaren (ssshh), baren på Astoria hotell, baren med de store oransje bokstavene som skaper ordet 'PUB', InniMellom, Svare&Berg også gadd jeg ikke betale 100,- for Stalloftet når det var en halvtime til det stengte. Hamar stenger så TIDLIG! Eller sent - alt ettersom hvordan man vrir på det.

Etter å ha spist oss mette på kebab og biffbaguett på Siesta gikk vi hjem til meg og drakk teeeeeee og så på alt rotet (og ballongene). Også la vi oss i 5 tiden :)

Jeg anbefaler ikke å være litt småfyllesjuk på tequila når man skal i bursdagsselskap og spise kake. *kvalm* Det hang i til mandag kveld - da gikk fyllesjukheten over etter at jeg hadde hoppet og skreket fra sidelinjen mens minste lillesøster spilte fotballkamp hvor hun scoret to mål og bidro til at de grisebanket motstanderen <3 mmmmmm <3

Erfaringer gjort etter fylte 20 år (hittil):
- Tequila er godt
- Margharita er godt
- Rom&Cola er godt når det blandes riktig og en har isbiter i
- Sjokoladekake gjør fyllesyke verre
- Biltur gjør også fyllesyke verre - selv om den bare er på 10 minutter
- Jeg føler meg ikke som en amatør angående livet lenger :)

1 kommentar:

Hanne sa...

Gratulera med overstått:):)
Må beklage på det dypeste att jeg ikke sende melding :( finnes ingen unskyldning som er god nok for en sli$k forglemmelse...
Men håper du hadde en SUPER(!!) dag:):)