26 september, 2007

100 naked thoughts

Post nummer 100! <3 Jeg burde kanskje feire slik som Mads Eriksen gjør når han har runde tall på sine striper, men jeg føler egentlig ikke for det, og har heller ikke mulighet da jeg skal på jobb i morgen. Jeg føler heller for et lite tilbakeblikk på saker og ting:

- Første post: Ble skrevet 13.09.2006 og het Dagbladet og "nyheter", og hadde ingen kommentarer. Trist nok. Uansett betyr det at jeg har brukt ca. 1 år og 1 måned på å skrive 100 poster. mHm.
- Mest kommenterte post: Ble skrevet 01.02.2007 og het I'm heroine, on drugs! Hele 10 kommentarer har jeg klart å raske med meg :) Forøvrig trodde jeg at det var posten jeg kalte for Scriptfeil, skrevet 19.04.2007 som hadde denne rekorden. Det er nok denne posten jeg er mest fornøyd med som helhet <3 :)
- Beste beskrivelse i post: Må være da jeg plottet ned hvordan menssmerter føles som, i posten Fotball&Smerte, skrevet 30.10.2006. Det føles fortsatt slik.
- Gjesteposter: Har jeg bare en av, den ble skrevet av galfisk/cato/kjæresten min/tøset mitt 02.08.2007 og heter Flyvefisk.
- Posten Familiær Kjærleik glemte jeg av å publisere, og er skrevet 30.09.2006:
"Jeg har nettopp kastet lillesøster Marianne på badet, på mitt bad. Jeg har ikke dratt hjem; mamma, pappa, Marianne og Emma er kommet for å besøke meg i Bergen! <3
Det er fantastisk, jeg er så lykkelig og glad for jeg har selvfølgelig savnet dem selv om jeg er stor, voksen, sofistiskert og ikke minst: storesøster.
I morgen skal jeg guide dem rundt i Bergen by, og få bursdagsgavene mine! <3 Hurra! Pakkepakkepakkepakkepakkepakke!

Siden familien er her, er det synonymt med at helgen antakeligvis foreløper uten så mye kontakt med andre enn nettopp: familien :) Ergo: Skal der oppnåes kontakt må man ringe meg på min mobile telefon. Og har dere ikke nummeret er det synd for dere. Da får man sende en mail og håpe på svar i løpet av helgen, senest mandag <3

*kaste lillesøster UT av badet*"
What's your favourite dish? Eller post? Hva vil du Ymse skal skrive mer/mindre om? GimmeH a comment about it <3

Kjapp oppdatering om ting som angår Ymse:
- Det er et helvete å rydde kleshengere, de henger seg opp i hverandre.
- Ymse har byttet p-piller etter denne nyheten: Fikk blodpropp av p-pille, og denne nyheten: Alvorlig mistanke mot p-pillen Yasmin. Det viser seg også at den har vært under overvåkning siden 2002. Det nye vidunderet hun putter i seg hver dag kalles Mercilon, og vi venter spent på å se om det er noen bivirkninger.
- Kjæresten til Ymse har kanskje/høyst sannsynlig blindtarmbetennelse og skal forhåpentligvis opereres asap og bli frisk og glad igjen. <3
- Ymse og mamma har bestilt hotell til Barcelonaturen, vi skal bo på Hosteria Grau, som ligger sånn ca. midt i sentrum :)
- Ymse vurderer å flytte bloggen sin til Wordpress, og vil gjerne ha tilbakemeldinger på hva folk mener om det. Galfisk eier DEG og Ramblings of the Elegant Drunkard er et eksempel på blogger i Wordpressformat.
- Ymse skulle lagt seg for en time siden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg lurer egentlig på litt hvordan wordpress fungerer hvis du har eget domene og hosting, så jeg syns du skal flytte over bloggen dit og finne det ut for meg :)

J.B. sa...

Jeg har ikke eget domene, også hosting - vertskap - nei det vet jeg ikke hva er.

Men: Undre, som leker seg i bloggen sin Undreverset, har en sånn innføring i wordpressaktig sak. Du kan jo sjekke der - link til høyre - eller var det venstre ? Fanden.

Tror jeg flytter til wordpress når jeg har tid til det :)