02 august, 2007

Flyvefisk

DETTE MYSTERIET ...ER SENDT PÅ FERIE! When in Rome, blogger man på Julius' blog.

Jeg registrerer med stor entusiasme at sauer står sterkt på denne siden av Mjøsa. Leste i lokalblekka (HA) at sauebønder blant annet protesterte mot at tog kjørte på sauer. ER det bare jeg som ser hvor tåpelig det er? HELVETES TOG, MEIER NED SAUENE VÅRE! Sist jeg sjekket, var det bøndene sitt ansvar å passe på q-tipsene sine, og ikke NSB. Lag gjerder, idioter.

Protesten ble gjennomført ved at de la døde sauer på sporene. JADDA. Hva blir det neste? Fellingstillatelse på tog? Kanskje de fanger dem, bedøver lokførerne og frakter det til et trygt spor. Mmmyesh! Jeg foreslår fellingstillatelse på bønder. De står hele dagen og sprer møkk så det lukter bæææææsj overalt. Så bråker de med traktorene sine, og lager køer. AND THEN slipper de løs buskapen sin så de kan drite overalt og stå midt i veier (og togbaner) i Noregs langstrakte land. Ikke minst jakter de på ulv. Og ulver er ålreite dyr skal vi tro denne kilden.

In other news, kan man lese at Japans utenriksminister var med i en sketsj! Jeg elsker japanere, de er ravende gale og geniale samtidig. Og rimelige talentløse i engelsk. Saken kan man lese om HER.

Ikke minst, regner det i Bergen. Mohahahaha. En av de verste Juli-månedene noensinne med tanke på antall mm nedbør. Bra jeg er på Hamar, solens rike! Men, jeg klarer meg uten 20 minusgrader om vinteren i grunn.. Så vi vant egentlig. Bergen altså. Mhm.

Mvh,

galfisk

Ingen kommentarer: