22 juli, 2007

JA! =D

Vi har bestilt billetter til Sør-Amerika! 22. januar setter vi oss på et fly som tar oss fra Oslo til Buenos Aires via Amsterdam! Flyturen tar sånn ca. ett døgn, men jeg gleder meg hemningsløst og det skal være kjempeflott og riktig ordentlig flyselskap vi skal reise med. Samtidig er hjemreisen bestilt: Cuba - Oslo. Tidspunkt skal vi flytte på etterhvert og det er derfor ikke fastsatt, og hvordan vi skal komme oss til Cuba venter vi litt med. Ting skjer! JEG SKAL BACKPACKE SØR AMERIKA! *danse og smile*

Dette skal selvfølgelig feires med champagne og ytterligere planlegging av turen i løpet av uken.

CATO PÅ BESØK

Fredag 0900 kom Cato/Galfisk til Hamar med toget på besøk til meg :) Han dro i dag (søndag), og vi har hatt en god helg med å være slappe, lage ordnetlig middag, drikke oss fulle på whiskey, spise kebab i pita, og spise frokost klokken 3 på dagen og se film :)
Så godt å få besøk av en venn fra Bergen, så godt å høre bergensdialekt igjen og generelt få litt av den gode bergensfølelsen tilbake. Og ikke minst: Så godt at han ville besøke meg, jeg tror de fleste er enige med meg når jeg sier at de gode vennene en har - det er de som vil besøke deg selv om du har flyttet til en annen ende av landet. :) Økonomien tillater jo ikke det for alle, men en kan likevel ha lyst til det og si det - det varmer så utrolig å vite at man er savnet <3

Gårsdagens fylletur var vellykket, Hamar by night blir akkurat det du selv velger å gjøre det til. Jeg møtte utrolig mange kjente, passet litt på en venninne, og forsøkte blande whiskey med schweppes lemon og sitronting - hvilket jeg syns smakte helt greit. *knis* Det ble jo noen fotoshoots også, regner med de dukker opp på Facebook i løpet av noen dager :) Jeg liker så mye bedre å bli tatt bilde av i fylla enn når jeg er edru, for da rekker jeg ikke blunke! =D

Om knappe to uker er det Øya, jeg har laget meg en Øyaspilleliste som jeg jobber med å fylle ut :) Vet du om noe bra som skal på Øyafestivalen, si ifra så jeg har mulighet til å få hørt det :) Jobber også med å innvie dere for musikk jeg har fått sansen for, dukker nok opp i løpet av den kommende uken.

JEG SKAL TIL SØR-AMERIKA! WHIIIIIIII

4 kommentarer:

galfisk sa...

Kebab i pita var en vill opplevelse, and it came with free entertainment!

Alltid kos å være på besøk og bli bortskjemt litt :)

*prrrr*

Anonym sa...

Backpacking i søramerika er min drømmeferie nr.1 :D Er litt misunnelig på deg akkurat nå. Veldig glad på dine vegne også, selvfølgelig :)

J.B. sa...

Galfisk/:
'Du vil knulle du. Jeg vet det nok!'
'Ehhm...jaok'
Ble du bortskjemt? Du hjalp jo til med ting joh :)

Henning: Da må du dra en gang da, før det er for sent ;) I shall take pictures hvertfall!

Anonym sa...

SØTE MANNEN!

Jeg hadde tatt ham med hjem, definitivt. I love him for his mind!

Henning: heller bli strandboms med meg på Cuba. Beard not included