17 juli, 2007

Ha-Ha.

Noen gang klart å forsove deg til jobb? Selvfølgelig, alle har det. Men har du noen gang klart å forsove deg til jobb som starter klokken ett? Noen har det. Har du i tillegg ikke våknet før klokken er 1301, og da på grunn av naboens gressklipper? Jeg gjorde det i dag.

FUN!Siste gang jeg justerer volumet på klokkeradioen UTEN å teste volumet før jeg sovner inn!

Jeg kom meg på jobb, og ble møtt av en lattermild og lettere sjokkert sjef som ikke skjønte hvordan jeg hadde klart å sove 12 timer. Det hadde jeg heller ikke, på Østlandet er det mygg - myggen stikker - stikkene KLØR SOM ET HELVETE om natten. Godt det var jobben jeg har hatt i fire år, og ikke den nye, som jeg forsov meg til. Godt også, at jeg har Björk - Declare Independence spikret fast i hjernen og derfor ikke lar meg påvirke av slike småfeil. Videoen hører ikke til, så ignorer den og bare hør :)

Vi prøver på nytt igjen i morgen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til!

J.B. sa...

Takketakk :)

As we speak er klokken 1110 og jeg skal være på jobb om en time og 50 minutter, dette går bra!

Anonym sa...

Det er ikke rart dine myggstikk klør ! Hvem har lært deg at å klemme dem hardt med neglen er en god ide ? Mitt klør som bare det og har gjort det i hele dag thanks to you babe !

J.B. sa...

Lole: hihi, hvem har lært deg at jeg bare er snill?
Forøvrig gjør cato det samme, og det funker såh!