31 august, 2007

ForelskaYmse

'Cato, jeg vil være kjæresten din'
'Jeg vil være kjæresten din også'
*kysse og smile og være søtsuppegladihverandre*

I'm taken n_n
Jeg er så forelska at noen burde slå meg i hodet og dra meg litt ned på jorda - heldigvis er det ingen som gjør det <3 For da kan jeg dagdrømme meg bort når det passer og når det egentlig ikke passer. Whiii <3

I Bergen fikk jeg gjort det jeg ville gjøre. Jeg var på allmøte for Infoetaten, gruppen jeg jobbet i på Kvarteret. Det var kjempekos, jeg fikk hilst på masse venner fra Bergen, kverulert litt, fortalt noen nye journalister om Journalistgruppen på Kvarteret, ledd mye, og sett på Ingeborg sin fine fine mage <3 Hun og Harald skal bli foreldre til en liten gutt, med termin 19. januar n_n De er nydelige mennesker, og de kommer til å få en nydelig unge :) Helt sikker! Håper at den kommer litt tidlig jeg, da - siden jeg drar til Buenos Aires 22. januar n_n Kanskje jeg får sett'n før jeg drar?
Cato&jeg var sjelden ute av sengen før to om dagen, hvorpå vi laget frokost (Cato stekte egg - vi oppdaget at jeg ikke var så flink til det), og så på MacGyver (Blodharry, mamma har litt lik hårsveis som han) og Home&Away før vi soste oss i dusjen og etterhvert ut i verden. Jeg har hilst på mammaen til Cato og pappaen til Cato, i omvendt rekkefølge - og begge var elskelige vesener og jeg håper de syns jeg var elskelig også - vi har jo tross alt planlagt at jeg skal bringe 11 av hans barn til verden.
Også var vi og handlet litt, jeg fant finfin kjole på barneavdelingen til Cubus - siden jeg kun er 164cm på sokkelesten passer str. 164/14 år meg mye bra. Moro for meg for det betyr jo flere klær å velge mellom n_n whiii <3
Torsdag, avreisedag, stakk vi innom Nygårdsgaten 2, den nye cafeen til Kvarteret, og den var blitt kjempefin! Selv om de hadde stavet yoghurt (youghurt) feil :) Jeg vil tilbake dit og drikke te, gleder meg til de får ferdig kjelleren også. Også var jeg selvfølgelig på brød&vin, gode fine billige matsjappen som ikke engang tar seg råd til å bytte navn selv om de bare selger asiatisk mat n_n hihi <3

Og nå er jeg hjemme igjen, og skal jobbe litt før jeg plutselig har bursdag! 7 dager til det er 8. september og jeg runder 20 år :) Skal selvfølgelig feire med gode venner og en pub-til-pubrunde i Innlandets Hovedstad. Gleder meg! Og Cato kommer, og jeg skal bake kake og lage mat og koselige saker :) Blir moro! Ønskelisten min oppdateres jevnlig, og vil du også komme og leke med meg den 8. er det bare å si ifra :)

Snart kan jeg kjøpe min egen spriiiiiiit <3