30 oktober, 2006

Fotball & Smerte


Ai ai, jeg så Brann slå Kamma (såvidt) 2-1 på søndag! Kjempemoro, jeg hadde glemt hvor herlig det er å dra på fotballkamp. Selv om det var kaldt og vått storkoste jeg meg med Cato's Brannskjerf om halsen. Vi ble så gode venner (skjerfet og jeg) at det bestemte seg for å bli med meg hjem. I dag har det vært med meg på exphilforelesning - hvor jeg igjen fikk bekreftet min teori om at forelesere/lærere ikke kan å bruke powerpoint eller overhead eller noe annet som kan minne om en presentasjon. Like overrasket hver gang - men de må seriøst mangle et gen. Stakars.

AU!
Denne uken krever jeg å bli behandlet meget pent. Fordi jeg er kvinne og har igjen fått bekreftet at jeg fortsatt kan reprodusere meg. Tyttebær/jordbæruken, Tante Rød er kommet på besøk, mensen, menstruasjon, PMShelvetet, Helvetesuken, Smertehelvetesuken - har du flere kallenavn si ifra :) Det gjør VONDT. Tenk deg at det sitter en liten djevel og liksom stikker deg med en skarp gaffel i nervene dine, kanskje snurrer dem litt som spagetti for å få dem ekstra stramme slik at det gjør ekstra vondt. Og for å toppe det hele finner han frem en slik supertaggete biffkniv som han lar gli over de små stakars helspente nervetrådene dine som om han spilte fiolin. Hakk, hakk, hakk, sier kniven. SATAN I HELVETE, sier jeg.

Ibux er kjøpt inn, Paracet bruker leveren - og den har nok å stri med i helgene så den skal vi la være i fred. Jeg ønsker meg alt som er varmt (aller helst vil jeg ligge under dynen hele dagen), kakao, te, kaffekakao, sjokolademuffins, påmmfri med grillkrydder, disneyfilmer og myke klemmer. M-m.

OH! Apropo Disney: Den Lille Havfruen kommer for første gang på DVD 1. november 2006! IIIIIIIHHHH! Hellig dag hellig dag! Min favoritt blant alle klassikerne - og jeg har mange n_n Endelig kommer den, jeg har ventet på den i 2 år! Se der har man noe å se frem til og en skikkelig grunn til å lese flittig.

3 kommentarer:

Reinsdyr sa...

Au?

"Det svake kjønn" må være et begrep som er oppfunnet av en mann som aldri har vært kvinne (ja, de finnes de også).

Skjønnheten & Udyret eier Den Lille Havfruen any day, selv om Ariel er mye mer lettkledt enn Belle ^^ (At jeg kan dette går kanskje litt ut over min street cred).


Olé

Anonym sa...

Powerpoint-presentasjoner er djevelens verk. Ingen forelesere liker dem egentlig, ingen av dem kan bruke dem skikkelig, ingen studenter liker dem, og ingen lærer noe som helst.

J.B. sa...

Ole: JEG tar det som et positivt tegn at du kan noe om Disney, + i Street Cred i min bok vaffal :)

Torstein: Dette gjelder ikke bare PP, de kan heller ikke å bruke overheader - DET er skremmende!