26 oktober, 2006

Prefredag <3

Mh. Nå er alt fantastisk :) Alfaoppgaven i exphil er ferdig, BIFF er ferdig (litt trist men samtidig deilig for da slipper jeg å være engstelig for å gå glipp av noe), og jeg er ferdig. Utslitt, men fornøyd og pleased av å være tilbake i min vanlige hverdag igjen <3 <3

Her kommer de siste BIFFavisene:
Søndagens BIFF
Mandagens BIFF
Tirsdagens BIFF
Onsdagens BIFF
Jeg vil bare påpeke, at jeg IKKE er fornøyd med hver eneste utgave. Hadde jeg vært redaktør hadde jeg revet meg i håret...eller, jeg rev meg i håret selv om. For grunnen til at enkelte utgaver er utrolig harry ('Om du får blodig biff servert til frokost på Godt Brød betviles' OMG) og har tusen skrivefeil er nemlig redaktøren. Hvor kom han fra? Hva kan han? Hvorfor ble han redaktør? Det eneste jeg vet om han er at han gåt medievitenskap (skulle heller lært seg å skrive) og....han mumlet noe om frilanser. I bt? IH. Nuvel. Poenget var: DET ER IKKE MIN FEIL AT ENKELTE UTGAVER ER RÆVVA!

Jeg har sett 14 filmer på 6 dager - syns det er bra jobba jeg :) Her kommer listen, så dere kan lese og misunne meg og beundre meg for min absolutte genialitet når det gjelder å få til slike herlige ting. Uten å få firkantede øyne! ha-ha.
- Kamikaze Girls
- Shooting Dogs --> Kommer/går på kino, dra og se, tøs!
- Irak I Fragmenter
- Breakdown
- The Bridge
- Angola: Med Lengsel Fra En Som Savner Deg
- The Empire In Africa
- Vann
- Fresh Air
- Garpastum
- 37 Bruksmåter For En Dau Sau
- Electroma
- Vitenskap Om Drømmer ---> Kommer/går på kino <3 Absolutt nydelig <3
- The Children Of Men - Går/Kommer på kino, original fremtidsfilm hvor gazastripen plutselig er i London sentrum n_n

HAHAHA *envy me*

NU skal jeg...se enda en film! mmmmmm ;)

13 dager til Trondheim <3 <3

6 kommentarer:

Reinsdyr sa...

Bergensk lesson #1:

"Tøs" er hankjønn, og ikke nødvendigvis nedsettende.

***

Fantastisk at alt er fantastisk. Jeg har det ganske fantastisk selv. Ha en fantastisk dag.


Ole.

J.B. sa...

haha ja det er det n_n Slo opp i ordboken, og tøs er beskrevet som en 'løsaktig kvinne' n_n

Reinsdyr sa...

Hmja, men en småtøs er feks en ung pike, ikke nødvendigvis løsaktig. På bergensk velogmerke. Tøs er vel egentlig bare "kvinne" på disse trakter ^^

Også verb: å tøse (seg) - tøser - har tøst [oppføre seg særdeles umandig og fjollete, jmfr meg når jeg drikker vin]

Eller adjektiv: Tøsete [se over]

Anonym sa...

Tøs er vel strengt tatt hunnkjønn alle andre steder enn bergen?

Anonym sa...

Åja. "Bergensk lesson #1". Fikk ikke med meg den o_O

Reinsdyr sa...

Hihi. Vi har vel ikke hunkjønn i det hele tatt tror jeg?