21 oktober, 2006

Jeg trenger flere timer

Har du noen til overs eller har funnet ut hvordan man kan dele bevissthet men samtidig gjøre to forskjellige ting, pell deg til Bergen.

Tiden går så fort at jeg ikke rekker legge ut saker og ting som jeg har sagt jeg skal gjøre, så de kommer her og nå *IH*
Torsdagens BIFFavisting
Fredagens BIFFavisting

Lørdagens BIFFavisting

Sliiik, da var man up to date. På det punktet. Alt annet er ikke ferdig. Exphiloppgaven er ikke ferdig, jeg må skrive den nå, men jeg må også mekke bursdagsgaven til en venninne jeg skal i fest til og jeg burde komme meg dit snart men før det må jeg jo ordne meg og jeg har ingen tallerkner igjen og spise av og hybelen er kjemperotete og jeg burde egentlig sove litt også. *puh* For jeg skal selvfølgelig på BIFF i morgen også ! Det er herlig, jeg elsker denne festivalen, og er bare fuckings irritert på meg selv over at jeg ikke oppdaget den før og gjorde meg ferdig med alt annet i TIDE. ARG.

Så:
- Ekstra timer søkes
- Hushjelp søkes
- Person(er) som kan fortelle meg hva jeg skal skrive slik at jeg slipper å tenke det men er helt enig i når de sier det (tar kortere tid) søkes
- KAFFE søkes
- Lydbøker av pensumet mitt søkes (vil du lese det inn er det bare å ta kontakt!)
- Massør søkes

Ellers kan jeg melde at jeg har sett folk ta sitt eget liv, bli tatt livet av, barn som blir torturert, jeg har sett hjernemasse, døde mennesker, døde og brente mennesker...hmm, og ja: lik som blir spist på av hunder og gribber.
Not for the faint hearted, jeg har vært kvalm mer enn en gang. Og jeg har sett dette fordi dette er hva verden alltid lukker øynene for. Jeg ville se vekk eller lukke øynene, men jeg tvang meg til å se det - se hva det er vi har unnlatt å gripe inn i.

Men, alt er ikke bare død og oppkast. Jeg har også sett forelskelse, vennskap mellom barn og voksen, håp, en gammel dame som klarer å putte lysten på sukkertøy inn i ethvert samtaleemne, Bush og Rice som driter seg ut, filmer som feilaktig går i slow motion og ledig plass akkurat passe høyt oppe, midt på raden <3 *mmmmm*

BIFF er den eneste grunnen som har fått meg til å stå opp klokken syv om morgenen etter at jeg flyttet til Bergen. Vi liker BIFF.

Ingen kommentarer: