18 oktober, 2006

BIFF

Rå, medium eller godt stekt? hmm...ingen av delene faktisk, fra nå av er ordet biff et flertydig ord som enten kan bety kjøtt fra storfe - eller Bergen Internasjonale Film Festvial :) 8 dager med...mange filmer som ikke er så kjent men som er særdeles interessante og som kommer fra hele verden - ikke bare USA, til en forandring :) Herlig! Enda en grunn til at jeg elsker Bergen by <3 Så den neste uken skal jeg løpe inn og ut av kinosaler, og skrive exphil alfa-oppgave. Blir spennende å se hvordan det skjer, men jeg regner med det går bra n_n Og tenk så koselig å starte dagen med kaffe, mat og KINO! Wiiiih <3

But wait! What is this on my arm? *muha* Gjett hvem som jobber frivillig i festivalavisen på BIFF! JEG!! *lykke sveve på sky* Jeg skal løpe rundt og se film, overvære debatter, snakke med publikummere, regissører og ansatte og skrive om det, bittelitt! n_n Og mot det (som jeg forøvrig syns er kjempemoro) får jeg GRATIS inngang på ALLE filmer, festlige arrangementer med andre ansatte og MAT *mmmm*

Start misunnelsesprosessen darlings ;) *mh* Jeg skal bli superfilmfrik n_n Forøvrig skal jeg legge ut dagens nyhetsbrev til dere, så dere kan lese om denne herlige festivalen og tenke at 'DIT skal jeg til neste år, for fanden!' *yay*

Nå, kan jeg endelig melde til alle kjære i andre deler av verden, at nå regner det i Bergen. Ikke litt, ikke en liten stund heller - men HELE tiden. Det har regnet siden rundt 9 i dag tidlig - nå er klokken 17 og det regner fortsatt. *me like*

OG, fordi regn samler seg i VANNdammer, ble jeg sprutet ned ikke 1, ikke 2, men 3 (!!) ganger av biler i dag. Hver gang hoppet jeg demonstrativt høyt og viste en imaginær finger til bilføreren fordi jeg hadde paraply i en hånd og pose i den andre. Posen tok forøvrig imot mye av vannet, pappen rundt min pizza var VÅT. Og dessuten hadde jeg støvler, så jeg ble ikke våt *jeah baby*

Frem til onsdag 25. oktober får du bare info relatert til Sokrates, sofistene, Moody og Østrem hvis du spør meg om hvordan det går på skolen. Nemlig. Så vær lur (like lur som meg som bruker støvler og paraply), og spør meg om noe annet n_n *stupe inn i exphil verdenen*

4 kommentarer:

Reinsdyr sa...

Hvordan går det på skolen?

...

Skrive i BIFF-avisen you say? Good for you. Det skal Hans også. Tror jeg. Skulle gjøre noe for BIFF anyhow.

Jeg har vært i den givende enden av en skvette-på-fotgjenger-med-bil-situasjon idag, men siden det var på en parkeringsplass stoppet jeg og bad om unnskyldning. Er ikke så lett å tenke på alltid! :o


Ole.

Anonym sa...

Biff<3
Og fri fra jobb hele fire dager under Biff<3 Man gleder seg!

Unknown sa...

Din ¤&(/&¤¤&##!!! Heldiggris... jeg får ikke gått på noe, for jeg har ikke starta på oppgaven enda, og har dessuten ca...ingen penger...

Anonym sa...

STOPPET OG BA OM UNNSKYLDNING? Hvorfor lot du ham/henne ikke like greit bæsje deg på hodet og takke vedkommende for ny hatt? Kanskje jeg burde ha et drittsekk-kurs snart, så dere vet hvor skapet skal stå