28 oktober, 2006

A Pirate's Life For Me

Hei (og hå) og en flaske med rom! Riktignok en halvflaske, men det holder n_n Det er Halloween i Bergen og Damsgård (stedet jeg bor) har halloweenfest! Og siden jeg er med i festkomiteen må jeg desverre *sukk* begynne å drikke klokka sju. Nei og nei. Forferdelige greier. Det sære er at - jeg var ferdig med å ordne meg for en halv time siden! WOOt? Alle som kjenner meg VET at jeg alltid er forsinket, ikke tidlig ute! Men det umulige har skjedd, jeg sitter nå i fullt piratkostyme med min sabel i beltet og arr på kinnet *yaRR*

Hulen arrangerer haloweenfest også, jeg har en kompis som skal kle seg ut som IRA-terrorist. Interessant, spesielt med tanke på at han skal jobbe i Hulens bar i kveld. Kanskje han nekter å servere briter? Hvem vet, ikke jeg n_n

I morgen skal jeg på fotballkamp: Brann - Kamma! HEIA BRANN! *hoppe og heie* Cato er så elskverdig, og låner meg BRANNskjerf *wiiiiiih* OG han skaffet billetter <3 Cheerio, Cato! Gleder meg enormt, blir moro å se på fotball og få lov til å skrike masse *danse litt*

Dette er uken hvor miraklene skjer. Veldig mange har nok opplevd min humørsyke mobil som har en tendens til å skru seg av når noen ringer. Ikke opplevd? Pris deg lykkelig (ca. 10,-) Jeg har nå endelig bestilt ny mobil n_n En Sony Ericsson w300i, med mp3-spiller! Hurra! Har også fått skiftet abonnement til ett det går an å ringe med, så watch out n_n Nå kan jeg ringe og terrorisere dere og fortelle om det fantastiske livet mitt! MUHA. Jeg har også fått ny charm som blinker når mobilen ringer *wiiiiiih søøøøøte*

Men: Nå skal jeg ikke bli forsinket. På tide og ta rom, blandevann og øl ut av kjøleskapet og løpe opp en etasje....fest!

Et siste visdomsord fra The Strokes: "Don't be a coconut."

1 kommentar:

Reinsdyr sa...

Yo-ho-ho and too much rum ;-)