08 oktober, 2006

Våt

I dag skulle jeg egentlig på internfest for Kvarteret. Men istedet sitter jeg hjemme innpakket i varme klær og pimper vann. Hvorfor? Hva har skjedd? Har noen låst meg inne og tatt all maten min? Faster jeg? Nope.

Jeg var på byen i går. I veldig god form. Så god form at jeg glemte av det mest livsnødvendige man kan eie i Bergen by. Paraplyen min. Det begynte selvfølgelig å regne når jeg skulle hjem. Og, siden jeg hadde glemt paraplyen kunne det ikke være litt regn, neida, det var MASSE. Nesten som et fossefall. Men bussen tar jeg jo ikke, og taxi er dyrt, så jeg GIKK. I regnet. Og siden jeg var i så godt humør måtte jeg selvfølgelig hoppe i vanndammene også, sånn for å bli skikkelig gjennomvåt. Og det ble jeg, til og med undertøyet mitt var vått - that's Bergen for you n_n Men det var veldig moro, helt til jeg sto opp i dag og hadde vondt i magen. Hm. Og gikk på do. *skrik* DA var det ikke så moro lenger.

For i all min morsomhet i regnets natt hadde jeg selvfølgelig klart å pådra meg jentesykdom nummer 1: Blærekatarr. Les mer om denne fantastiske sykdommen her. Derfor sitter jeg i kveld alene på min hybel, med vann som selskap, har vondt og synes forferdelig synd på meg selv. Appelsinjuice, kake, ferske rosinboller og pizza i kombinasjon med besøk ønskes sterkt <3

Stakars meg. Men det går sikkert bra. Jeg har faktisk lært hva man skal gjøre i slike tilfeller så HAH jeg er voksen ! Men samtidig ikke siden jeg i første omgang ikke koblet gjennomvåt Janne med syk Janne. Mental note: Ikke kødd med regnet i Bergen, vit alltid hvor din paraply er og bruk den !

3 kommentarer:

Reinsdyr sa...

Aaw.

Du venner deg fort til regnet, du skal nok se du har utviklet gjeller allerede til sommern.

God bedring.

Anonym sa...

Dagene flyr her i Hamar og savner deg veldig. Gleder meg fælt til å se deg igjen og kanskje ta en øl eller ti? :P

Du får ha god bedring og passe på paraplyen din!

*klem

J.B. sa...

Lycke: Jeg tar gjerne ti øl med deg når jeg kommer hjem n_n Og fler ! Savner deg og, ingen gode varme dørvakter å henge på i Bergen :)