06 oktober, 2006

Mimrestund <3

Etter at familien har vært på besøk har jeg begynt å mimre. På ting jeg har opplevd med venner som har flyttet over alt og ingen steder, og jeg ikke er den eneste. Flere av mine nye venner er helt med på notene når jeg begynner å tenke på
russetiden, og overasskende mange har vært på Roskilde Festival. Jeg storkoser meg, i Bergen mimrer man sammen, man sitter ikke i ensomheten og tenker at alt var bedre før :)

Ovenfor er 3/4 av Dipsogjengen samlet: Heidi, Marie og meg. Stine tar bilde, på treffet på Lillehammer. Rom og Cola, Marie's kyllingsalat, ullgenser, sprit, vin, øl, røyk, syremusikk til klokken fire på natten og alltid et sted å feste/sove. Men uten gode venner hadde det vært kaldt, kjipt og skittent n_n Elsker bildet av Stine, vi brukte to (?) timer på å gå ned til Lillehammer sentrum hvor jeg kjeftet ut unger som skulle ha russekort når jeg spiste og drakk øl. Goddammit! n_n

Stine og jeg dro også til Roskilde sammen, i min lille herlige Totoro - som jeg har måttet avskilte fordi forsikringen er for dyr for en stakkars student. Men ingen fare, så fort jeg har parkeringsplass og penger kommer han på veien igjen. Stønad mottas med kindereggsjokolade og muligheten til å signere Totoros felger <3

Den Orange Scene på Roskilde. Her så jeg Tool, Deftones, Kaizers Orchestra, Bob Dylan, Roger Waters, The Strokes og jeg løp forbi Kanye West for å få med meg HIM som spilte i Odeon (?) Alltid med en venn eller flere og en god kald øl eller drink i hånden. Med solbriller på, for å skjerme øynene for solen og urinstøvet. Jeg kaller det idyll - helt fantastisk opplevelse. Og ser det ikke ut som om jeg og Stine koser oss? :)

Jeg gleder meg allerede til jul, til å komme hjem til Hamar og møte venner igjen, mimre om ting som har vært og fortelle om nytt som har skjedd. Snart får jeg ny mobil også, hvilket betyr at tiden med dårlig batteri er over - for denne gang. Og når jeg bytter abonnement vet jeg om en god del som kommer til å bli oppringt fordi JannePanne sitter i Bergen og savner dem. Jeg åpner muligheten til å skrive seg på en 'Janne du må ringe meg' liste, 'førstemann til mølla' prinsippet, men jeg lover å komme meg gjennom alle før jul <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kaller bilen din Totoro? Så gøy!

J.B. sa...

Ja-a det gjør jeg :) Den kler navnet veldig bra n_n

Anonym sa...

Hm, kan nok ikke uttale meg, da jeg ikke vet noe om bilen min, og fremdeles ikke har sett filmen. (Jeg skammer meg over dette, og det skal rettes på så snart som mulig)