28 september, 2006

Deit

I dag/kveld har jeg vært på deit, eller date, som det egentlig skrives. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg sa ja til det, jeg er ikke interessert i A (vi kaller han det), annet enn som en venn. Han er veldig morsom og han ler av morsomhetene mine - ekte latter - ikke slik *ehe så morsom du var fy fader du er så teit men jeg ler hjertelig med for ikke å såre deg ehe*
A er den typen jeg kunne tenke meg å sitte på Grøndahls (Kvarterets pub) med og vurdere jentene som kommer inn og dikte opp sære historier om dem. No less, no more. A og jeg har potensiale til å bli venner, men ikke noe mer.
Men likevel sa jeg ja til dette deit. Jeg tror det var noe forvirring inne i bildet for min del, jeg tror jeg tenkte noe slikt: - Deit? Hva er det? Dette har jeg ikke gjort før...hmm..nå må jeg være tøff og voksen og selvsikker og prøve dette! JA! Så - i går natt grep angsten meg da jeg forsto at man kanskje takker ja til en deit når man vil finne ut om det kan bli noe mer. Men det hadde jo jeg allerede funnet ut at det ikke kunne bli. Angst angst angst. Konsultere livsviter Helge, som roer meg ganske ned og sier "Det går nok bra lille". Hurra :) Også ringer herlige Kristin (hun er herlig på alle måter), og så ler vi av det og de herlige drømmene hennes og alt er fint og flott.
Så når denne deiten fant sted hadde jeg dette som mål: vise vennskap-jaaaaa :) Og det gikk så fint, det var så koselig! Vi lo så mye, og jeg spiste så mye pizza at jeg følte meg like rund som en. Jeg flørtet ikke, oppfattet heller ingen flørting fra hans side (annet at jeg ikke skulle tenke på å betale han tilbake men det kan kanskje ikke oppfattes som flørting), og det var fint og flott :) Yayyyyy! Ny erfaring, flink pike. Som nå har lært at man bare sier ja til date hvis man vil finne ut om det kan bli/er noe mer enn vennskap. Ergo blir det lite dating framover, for jeg vil akkurat nå bare elske meg selv <3 style="font-weight: bold;">Universitetshumor
*knis* Kanskje den er litt sær? Jeg vet ikke, men jeg syns teksten på serviettene til SIBs kantiner er utrolig søt og morsom n_n

STUDETNKAFEENE
En udnerøkslese ved Cmarbidge Uinevrisett vsier at det sipller lietn rlole hvliken refgøkkete boktsvanee har, brae føsrte og stise boksatv er på rktiig setd. Dtete frodi den mnesnekliege hrjene lseer odrnee i sin hleet, og ikke bosktav for boksatv. Gnaske pusisg, ikke snat? Men hsuk at du trneegr jven tilfrøesl av mat og drkike om hjrenen sakl funegre skilkekig.


*knis!*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jannepannekaffekanne :) Morsomt å lese hva du driver med om dagen, tenker masse på deg! Lykke til som assistentredaktør, du får sjåvve litt med journalist/designkunnskapene fra Ankern da ;) Vi talas/leses søta

galfisk sa...

din luremus! :P


ikke drep meg!

Reinsdyr sa...

lrumeus?

Neshda. Ja, jeg blogger, og ja, det er koselig.

:-)