16 september, 2006

Onkel Alkohol

Var på et overdådig besøk i går. Men hjemmebrenten holdt jeg meg unna - finner ingen her heller men endog. Så formen er fin i dag. Og jeg er klar for en byrunde til! Kanskje fest også, hvis jeg finner busser som går til dette eksotiske Åsane. *knis*

I kveld spiller SuperfamilyKvarteret - Bergens studentutested/kulturhus :) Jeg har nett begynt å jobbe der, i internavisen, og har mange koselige goder med det - selv om det er frivillig. Så mye kaffe og te jeg vil ha, først i rekken når jeg skal på Kvarteret når jeg er på byen, gratis eller redusert pris på billetter til konserter - og - INTERNFESTER OG ØL TIL 20,-. Neste fredag er det internfest :) Det blir saker! :)

Bilder fra helgen blir nok lagt ut slik etterhvert, når jeg får igjen kameraet mitt for eksempel ;)

Men nu er det dags for middag: pannekaker og suppe av noe slag :) mmm...pannekaker *smatt smatt*

Ingen kommentarer: