15 september, 2006

Sommer på jorda...

..smil overalt, himmelen er gjennomsiktig havet blått og salt. Og jentene er søtere enn markjordbær på strå. Sommer på jorda, livet det er nå.

Det er sommer. Sol fra knallblå himmel, alle parkene er fulle av mennesker som ligger og koser seg, is i hver barnehånd og koselige 25 varmegrader. I september! Jeg elsker denne byen! Det er så deilig å kunne tusle rundt i skjørt og tskjorte, og vite at, ja, høsten kommer - men det ser ut til å bli en stund til enda. <3 <3















I dag skal jeg på fagfest for sosialantropologi og utviklingsstudier n_n
Vorspiel klokken sju, altså om to timer i skrivende stund! Gleder meg, og har lyst til å skrike ut "JAAAAAAAAAAAAAAAAAA DET ER HEEEEEELG!!!" slik som Mina i p3 gjør, eller ville gjort om hun hadde fått lov å showe på fredag også :)
Nu er det dags for Fjordlands kjøttkaker i brun saus med poteter og ertestuing, som jeg har vært så vennlig å påspandere meg selv n_n egentlig ikke så dyrt, når en middag i SIBs kantiner faktisk koster det samme. hmm :)

Ellers: Dagens nyhet må vel være PanzerPavens uttalelse om islam. Jeg får litt assosiasoner til noe dobbelt-nazistisk slik han står med hendene i været, men så kan jo det være fordi jeg vet han har vært i SS i sin tid. Og han får bli pave. Deng.

Ingen kommentarer: