19 september, 2006

Wiiiiiiih

ENDELIG kom regnet. <3 Øsende Pøsende regn som lot meg hoppe i støvlene og traske under min perplekse men fantastiske paraply til byen :) Opphold omtrent hele dagen, men på vei hjem kom det regn igjen, og en del (eller litt hvis du spør en ekte bergenser) vind. Min paraply fikk ligge trygt i vesken, jeg trasket hjem med lykkelig smil mens regndråpene rant nedover nesen, nakken, øynene, og sang - kanskje litt for høyt. Tror ikke jeg skadet noen hverken psykisk eller fysisk. Men det var fiiinnt, gode fine regnet! *elske*
Akkurat kommet inn døren da det også begynner å tordne! *enda mer elsk* Bittelite strømbrudd til og med, genialt vær n_n Og enda mere regn, se på den bilde, plutselig var det en elv i veien + en dollydimpels pizzabil. :) NOEN har god råd her, kjører slike her hele tiden.















I dag hadde jeg exphilseminar. Min seminarführer er tysk, og heter Heinz, men ikke ketchup. Pity. Uansett, han snakker norsk med disse herlige Ari Z'ene, skarre-r og merkelige omlyder:

"Zum foR ekzempel, ARRiztotteles mente at den enda vai til lukke eR gjennåm, ehm onzkuld, vaR gjennåm, at laRe seg dygde."

Litt søt da, minner litt om Günther i Pondus. Jeg fikk også tilbake kameraet mitt, men overasskende nok var det ingen som hadde gått paparazzi på helgas byturer. Dere får nøye dere med dette fantastiske bildet av Kristin, Anne Berit og meg på StrÆdet. Er så moro at det skriver med Æ n_n Erindrer at jeg sa det mye den kvelden, samt "Det heter jo SCOTSMAN, ikke SCOTCHMAN, de selger jo ikke BARE whisky!"

1 kommentar:

galfisk sa...

Jeg finner din fasinasjon for tyskere UROVEKKENDE.

Og hetsing av Bergens regnvær er UT! UUUUT! *fike*

Ellers har jeg det stort sett greit. KOKO!