17 september, 2006

Alternativ nattmat

I går (lørdag) var jeg på byen igjen, etter en heller festlig sammenkomst hos min venn Thor - det var han som hadde flyttet til dette eksotiske Åsane. Vel fremme i byen er jeg med ett sulten, det er tid for mat. 7-11 lyser blidt mot meg, men i øyenkroken ser jeg hva?

Åpen macdonalds? klokken ett på natten? wOOt? Er dette virkelig? For en inngrodd hedmarking som meg er dette uhyre sjelden, egentlig umulig, kost. Maccern stenger 2300 den. Men her i Bergen er det andre hamburgere *knis knis* Ved midnatt triller de ned en nattpris-meny og holder åpent til 3-4 ifølge bergenske kilder (venner). Så det ble medium qp på meg i natt n_n Og det var faktisk veldig godt, da jeg ikke har spist på maccern på 2 måneder. Men blir en stund til neste gang, man blir liksom fed-up av maccern mat etter ett måltid n_n

- Og - hvorfor har 7-11 åpent mye lenger enn til 11?

2 kommentarer:

Anonym sa...

õ_O
Fordi det lønner seg?

Stine sa...

BECAUSE THEY'RE WORTH IT!

hihi.

Jeg og inderne sitter paa dAtArommET mens de andre er oppe og drikker oel. cwrw! dit skal jeg og! hejfaa!