14 september, 2006

Trusene mine!

Fikk oppmerksomheten din nå, hva? n_n Men ja, i over en måned har trusene mine - og diverse andre klær - men først og fremst de fleste trusene mine, ligget hos en fyr som bor i Dale. For Heidi tok med seg deler av klærne mine når hun besøkte han, men glemte av å gi dem til meg. Såh. Fordi jeg ikke er flink til å mase på meg selv har de ligget der i en måned - selv om jeg finner det en tanke ubehagelig at denne fyren og hans bror har fri tilgang til undertøyet mitt. For alt jeg vet løper de rundt med trusene mine på hodet og under armene. Kanskje de prøver dem. Fine bilder. Se dem for dere eller søk etter lignende på internett n_n Men de kommer visst i helgen, og fint er det, men det beviser jo at man faktisk må mase på seg selv når man bor alene. Kjipt.
Men trusene mine blir ikke stjålet da, slik som Gerd Kvamme sine truser blir.
Hvem som liker å stjele truser til en FRPdame med mann (som er lei seg for at ingen stjeler hans truser), hadde vært interessant å vite. Sær fetisj n_n

KVELDENS STORE NYHET:














Jeg kjøpte meg nye sko i dag! Nye Roxysko, som jeg aldri har hatt før og egentlig skulle jeg ha høye Conversesko men jeg fant de ikke enda jeg var innom 4 butikker også gikk jeg innom den første jeg var på og da fant jeg disse gjemt litt sånn høyt oppe og størrelsen min var de eneste som var igjen <3>

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å oppbevare trusene sine langt borte fra sivilisasjonen, f.eks. på Dale, er et klokt og for tiden svært populært tiltak i disse terrortider.

J.B. sa...

*knis*

Sant sant,men det er bare underbevisstheten min som mener det. Min bevissthet vil ha truser, og da må den få det n_n

Anonym sa...

Min bevissthet vil ha Gerd Kvammes truser.. og.. Terje Søviknes' sokker. Mmmm.. Og Eli Hagen konservert i sprit-på-glass. Mmm.