11 oktober, 2006

*snufs*

Jeg må bare si, takketakk og bringebærdrops til alle som er så søte og bryr seg :)Som ønsker meg god bedring, som vil være der for meg, passe på meg og lage te til meg - og ta oppvasken min <3 Dere er kjempesøte og slike mennesker vil verden ha fler av! Såh - start å reprodusere dere n_n

Humøret er veldig mye bedre i dag :) Litt merkelig svimmel, litt pain, også har jeg klart å bli forkjølet også *knis* Det er tydelig at jeg skal ha en skikkelig lærepenge xP

Og nå har jeg besøk av Hans, som har vasket opp :) Jeg har tørket, så litt flink jeg også! I'm hangin' in there, utrolig hvor mye 11 timers søvn og godt humør gjør.

Yupp.Intet mer å tilføye. Annet en at jeg elsker denne stripen av M fra 8.10 :) Søte <3 Slik skal min fremtidige kjærleik gjøre - mulig han får slippe kostymet...kanskje... nei. han får ikke det <3

Ingen kommentarer: