06 november, 2006

1. god grunn til å handle på Rimi

- De har Oreocookies! *elsk* Vet du ikke hva det er? Dra på Friday's og bestille Oreodesserten, eller søk etter navnet på google. De er fantastiske <3 Vi liker dem veldig godt, yes indeed - og nå ligger de i kjøleskapet mitt!

Short update:
På lørdag var det infofest, veldig moro, det er absolutt herlig å sitte i de myke sofaene til internbaren og drikke øl til 25 kroner mens du blit bitt i armen. Sistnevnte var ikke så behagelig, jeg fikk blåmerke n_n Ingen bilder, bortsett fra et Thomas tok av meg: det typiske fyllebildet: lukkede øyne og masse hår i veien og en blitz som sørger for at det ser ut som du har blodmangel. Jeg var ikke møkings, jeg bøyde meg ned for å finne mobilen min - og da faller hår fremover og øynene ser ned. mHm. :)

Bergen er en fantastisk by full av kreative mennesker. I dag satt Evie&jeg på Kvarteret (selvfølgelig) og ventet på en herlig middag. En jentekvinne kommer bort og spør om vi vil høre en historie. -Jaaaaa! roper jeg og klapper henrykt i hendene, og hun setter seg ned og forteller en søt historie om mennesker og frukt og at noen tar all frukten, og hun hadde funnet den opp helt selv! Hurra! Hvor ofte skjer slikt? Mennesker pleier ikke å bare gå rundt og fortelle historier for å tjene 'dagens brød'? Søte <3 Hun fikk penger av meg fordi historien var søt, og hun var hyggelig, og det var en ekstremt original idé. Vi liker Bergen n_n

Det har vært stille fra meg i en uke - ny rekord. Jeg tenkte på det i dag, og jeg tror grunnen er at jeg har bodd her så lenge at jeg begynner å bli vant til å bo i Bergen. For eksempel er det like naturlig for meg å ta med paraplyen som å ta på seg sko. Jeg ser ikke tingene med et barns øyne for å si det slik, men det skal jeg begynne med igjen - for alt blir så mye mer innholdsrikt når man gjør det :) Visdomsord til alle søte lille fra meg <3

Ingen kommentarer: