15 november, 2006

Hjemme igjen <3

Problemet med å flytte er at man får flere hjem. Nå har jeg 'Hjemmet i Bergen' og 'Hjemmet i Hamar'. Hadde det ikke vært for at jeg er så smart kunne jeg ha skapt full forvirring ved å si 'Jeg skal fra hjem til hjem i julen'. mHm. Knas litt på den, drikk møbelpolish og bli skikkelig pussa *knis*



Dårlig form og dårlig humør i dag. Kan ha noe å gjøre med MYE vin og øl i Trondheim kombinert med litt lite og merkelig søvn preget av sære drømmer. Men jeg har hatt det herlig! IH! (se bilder her) Litt delvis avstandsforelsket i Janove i Kaizers nu <3 Se så nærme jeg var <3 *namme* Ellers drakk vi vin, spiste ost og kjeks, og spilte TP hos Andrea på fredag - hun har en fantastisk leilighet! I tillegg googlet vi oss selv, og så Raske Menn og lo altfor mye slik som tre jenter gjør når 4 liter rødvin har forsvunnet.
Lørdag startet jeg ølinntaket i tre tiden, sammen med pappa og onkel. Hurra! Herlig å få lov å leke med de voksne n_n På kvelden rømte Siri og jeg fra noen eksemplarer av hankjønnet som hadde fått det for seg at god klining vil si å suge til..tja..jenta skriker 'ÆV!'. Ikke behagelig, men Siri snakket tysk til dem på fonen så de holdt seg unna n_n I tillegg fikk Øystein et mobilsvar fra oss: "Hellaaaauu! Aiv jøst arraived in mai fæntæstik baaauuut!!!" Jadda.
Søndag: Bollebaking *knis knis* og Den Lille Havfruen samt Amelié <3 Fine fine dagen, OG de har søndagsåpne butikker i Trondheim også. Hurra!
Mandag ble brukt til å sove lenge, være lat, gå på museum, drikke kaffe og spise hvitløksbrød på Choco Loco eller noe, samt HJEMMELAGET MIDDAG hos tante og onkel: ovnsstekt laks med mandelpoteter, argurksalat og hjemmelaget rømmesaus <3 Og kake! Og 3 kopper kaffe! Og et timeforsinket fly, som ga meg mulighet til å plage sikkerthetsvaktene og påpeke idiotien i det nye systemet. 'Så jeg kan gå ut å kjøpe mat men alt som er flytende må jeg spise opp før jeg går inn igjen?' 'Ja'

Selv om jeg har vært ødelagt i dag, har jeg gjort noe! Jeg har vasket badet, for i morgen kommer Heidi og vi skal på fylla og sjåppe og masse fine saker <3 Dessuten har jeg lest, oppdatert meg, og oppdatert ønskelisten min! Er klar over at fargene kan være litt sterke, skal forandre på dem etterkvart.

Da var det sengen for en liten pews n_n
Oppskrift på godt humør: Pixies, Domino og Lars Ole som tror han er skummel <3

1 kommentar:

Reinsdyr sa...

Næh så søt (Jan Ove).

Høres ut som du hadde det fint i norges TREDJE største by. Ingen medalje for tredjeplass! Eller, jo, igrunn. Men Bergen er bedre.

Keep your ønskeliste, jeg har kjøpt gave til deg og den er ikke på listen. Intriguing, no?

Ô_ole