29 november, 2006

Honey, I'm hoooome

Jupp, tilbake der!
Jeg er tilbake i Vestlandets Hovedstad (Bergen) etter å ha tilbragt noen dager på Østlandet...i... Innlandets Hovedstad (Hamar). Den kalles faktisk det. Det var fantastisk deilig å lage magt til 5 stykker, bli laget mat for, få akkurat det man hadde lyst på, drikke Hamar's julebrus og leke rundt med venner og familie. Ett problem: Det ble altfor lite søvn for jeg følte jeg ikke hadde tid til å holde på med slikt tullbawl n_n

Nattoget anbefales hvis man ikke har store intensjoner om å sove. Jeg sov 3 timer, og var rimelig ødelagt når jeg halv sju sto på Oslo Sentralbanestasjon i innlandskulde. Jeg tror, at hvis man skal ta nattoget må man være dødstrøtt eller veldig våken. Jeg var noe midt i mellom, fungerte særs dårlig xP På toget hjem igjen fikk jeg selskap av en hyperaktiv 10-12 åring som likte å HOPPE i setet, FALLE ned i setet, LØPE frem og tilbake i gangen, sitte UROLIG i setet, og HERME etter meg. Tok jeg opp en bok, fant hun sin, spiste jeg så skulle hun også ha mat av mammaen sin. MHM. Jeg er et togIDOL.

Men jeg er altså tilbake, og ingen har tatt min plass :) 13. desember reiser jeg hjem til jul, og før det skal jeg levere inn en exphilbetaoppgave senest 11. desember, og ha eksamen i 'Innføring i sosialantropologi' den 12. desember. Jeg skal dykke ned i hukommelsen og pensumet mitt, og kommer sannsynligvis helskinnet ut med mindre noen lobotomerer meg. Don't do. I'll mentally kick your ass.

'Ånei, nå blir det ikke flere poster før om 2 uker! IIIIIK' tenker du kanskje. Ikke frykt. Jeg er kvinne, jeg kan multitasking, og det forholder seg slik at jeg ikke er skapt for å lese 14 dager i strekk. Ergo vil jeg også leke rundt i Bergen, jeg skal blant annet på TO julebord <3 og kvelden 12. desember finner dere meg på Kvarteret i ferd med å feire at jeg er ferdig med min første eksamen på Universitetet i Bergen <3

Tok selvfølgelig også bilder mens jeg var på tur, de kommer ut i løpet av uka. Link til de under 'Linker'. Logisk nok. Nå skal jeg se en film og LEGGE meg. <3

Ingen kommentarer: