22 november, 2006

Til Hamar med nattoget

For første gang siden jeg flyttet hjemmefra skal jeg hjem til Hamar. Til loftrommet mitt som nå er ganske tomt. Det meste ble jo med når jeg flyttet. Jeg skal bo sammen med familien min igjen, og være en del av dagliglivet deres igjen. Lille Emma vil se på film og kanskje dra på kino, og tar jeg ikke feil har hun en god del andre planer som hun ikke har fortalt meg om enda. Jeg skal spise middag med fire andre, noe jeg ikke har gjort siden jeg flyttet hjemmefra. Kanskje jeg skal lage middag til fem stykker også :) Det er rart, det blir rart, men jeg gleder meg!

Jeg skal ta Hamar by night med storm sammen med de vennene som er i byen, se film og spise påmmfri og drikke te med Nina og Kristin, og håpe på at sneen kommer. For den har regnet bort der. Men jeg håper det kommer noe :) Det er lov å være litt positiv!

Og jeg skal ta nattoget, for første gang. Klokken elve drar jeg fra Bergen, med laptop, exphilpensum, Love Hina, og Jonathan Strange og Herr Norell til å holde meg med selskap. Mulig det blir noe søvn også, jeg vet ikke om det går an å sove på nattoget :)

Kameraet er også med, jeg skal ta bilder og legge dem ut så dere får se :) Kan ikke love at det blir noen poster mens jeg er der, logisk nok har jeg andre ting å gjøre nettopp da: Møte så mange kjente som overhodet mulig!IH!

1 kommentar:

Reinsdyr sa...

*kommentere*

Har ikke noe særlig å si, men du sa du likte kommentarer.

Kos deg.

Olé