04 november, 2007

I'm leaving

- Where you gonna go ?
- Barcelona! =D

I dag drar Ymse og hennes mamma til Barcelona hvor de skal leke rundt i 4 dager. Vi skal tusle opp og ned La Rambla, titte på Picasso sine bilder og Gaudi sine bygninger, tilby oss å hjelpe til med å bygge Sagradatårnene og kose oss masse i solen. Det er meldt sol alle dagene med en makstemperatur på 20 grader. MMMMMM <3

Burde jeg ta med solkrem? øhm. Jeg har hvertfall med meg solbriller, og ser frem til å kunne handle SPRIT og LUCKY STRIKES på Tax Free når jeg kommer hjem. Gud så deilig å være fylt 20, ihihihihhi <3 Nammnamm.

Også håper jeg på croissant med sjokolade, veldig god kaffe, god vin, og pasta! =D Også vil jeg prøve å spise paella, selv om jeg er skeptisk til skalldyr. Mamma er klar for shopping, så jeg må vel bli med på det også. *sukk* Åsåtrist.

Lillesøster Emma (9 år) lurte på om jeg skulle finne meg en ny, kjekk og morsom kjæreste mens jeg var der nede. Kanskje en spansk? Eller kanskje jeg møtte en nordmann? Også kunne jeg visst ta han med hjem. Nuvel. Skulle iblant ønske jeg var 9 år og ikke helt hadde grep om abstrakte ideer som følelser, og da spesielt dette 'kjærlighet' og 'forelskelse'.


TAKK <3 Til alle som bryr seg, som viser masse at de bryr seg. Som sier jeg kan ringe når som helst, som håper at det går bra, som sier de kommer innom hvis jeg vil, som gir meg kanelbullar og varme klemmer, som vil ha meg med ut på byen, som får meg til å smile, som lar meg få lov til å ikke smile, som ber meg på vin og feelgoodfilm og som titter inn i øynene mine og ser forbi min fine 'jeg er en sterk kvinne' maske og forteller meg at det ordner seg <3

Åh, jeg er så glad i dere <3

Ingen kommentarer: