11 oktober, 2007

IIIIiiiiiIIIiiHHHhhh =D

På med lue, votter og skjerf, frem med kakaoen, rot frem måneskoene fra kjelleren, finn frem vinterjakken, still kameraet inn på en ekstrem kjapp lukkertid, kom deg ut og lukt på luften mens noe vått og absolutt fantastisk koselig hvitt faller mykt ned på ansiktet ditt. That is - hvis du er i Hamar&omegn.

FOR DET SNØR!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3















Jeg visste det var en grunn til at jeg faktisk ville stå opp når klokka ringte i dag!
Jeg er så glad for at jeg har tidligvakt på Brio i dag!
Jeg er så glad for at jeg tok opp kjøttdeig til hjemmelaget pizza i går!
Jeg er så glad for at jeg er hjemme alene! Selv om det står 4 liter melk i kjøleskapet som er gått ut på dato!

WHIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiii <3 <3
Dagens sang: 1990s - You made me like it
*løpe ut og hoppe i snøen og smile masse og danse til 1990s*
Hahaha <3 Jeg elsker snø <3
'AH AH AH AH AH AH AH - You made me'















'Money back - guaranteed!'

4 kommentarer:

Anonym sa...

også vekte du meg:). Har bare regnet her.

J.B. sa...

HA-HA.
Virker som det er flott å bo i Oslo, Thomas *peke nese til* =)

Forøvrig er det ikke min feil at du våknet av msnlyder.

Anonym sa...

Det snør her også .. gjort siden tirsdag men idag regnet det litt ... noe som er dumt for da blir det slaps igjen og da blir jeg våt på beina :(
Jeg har drukket mørketidsøl da

J.B. sa...

Men du bor i Tromsø da, det SKAL snø der nå =) Putt plastikkposer i skoene så blir du ikke våt på beina n_n *knis*