01 oktober, 2007

*sikle*

Marie og jeg har unt oss nesten to timer med menn som løper rundt med minimalt med klær på kroppen i visuelt fantastiske bilder. De er godt trent (mennene, ikke bildene), lyset faller perfekt på de glinsende musklene, og lyden av de mørke stemmene er nok til å få en hvilken som helst jente til å følge med og tenke tanker som hører hjemme i sengen.
Jeg snakker selvfølgelig om 300, og til glede for mine lesere som liker menn, publiserer jeg her en bildeserie om hva som hendte meg på vei hjem fra byen i helgen:

"Stakar, har vennene dine gått fra deg ? Skal vi følge deg hjem kanskje?"

"Kom her under skjoldet mitt du, så kan jeg holde deg tørr og varm"

"Kan jeg få være sengevakt snart? Jeg tror det er tid for vaktbytte nå, altså."


Bilder funnet via Google.com, med søkeordene '300', 'Leonidas' og 'sexy'.

2 kommentarer:

Anonym sa...

For den mannlige delen av befolkningen syns jeg du kan klistre inn et bilde av lara croft i angelinas versjon med underteksten. "Denne hotpantsen begynner å bli ukomfortabel. Kan du ta den av med tennene?"

J.B. sa...

I'll se what I can do, Øystein. Jeg skal tenke ut en god grunn for å bruke henne, minst like god som den jeg brukte for å publisere bilder av halvnakne menn med tilhørende småharry bildetekster.

Cato syns det var flåsete, men jeg tror egentlig han er sjalu n_n