07 februar, 2007

Æ e Mæ

Byen er Trondheim og laget er RBK, frem til førstkommende tirsdag. I går hoppet jeg på flyet for å besøke Siri, Andrea og dra på By:Larm. Min første reaksjon var: POKKER I HELVETE SÅ KALDT DET VAR HER DA?!

For Trondheim, i motsetning til Bergen, har riktig vinter. De har -13 og masse snø. Luften er skarp og du fryser fingrene av deg når du røyker, skriver melding eller snakke i telefonen. IK - UBEHAGELIG - HOLD DEG INNE. Neh. Jeg er halvt finnmarking, dette takler jeg så fint som bare det :) Jeg liker faktisk den skarpe luften og frostrøyken som kommer med kuldegradene.

I dag har jeg sovet lenge, og ikke åpnet en pensumbok - selv om jeg har fantastisk lyst. Jeg er inne i en periode hvor jeg vil GJØRE ting hele tiden. Klarer ikke sitte stille uten å gjøre noe: prate, chatte, skrive osv. Hvilket egentlig er fint, siden jeg selvfølgelig ligger etter i pensum.
Men Trondheim! En by jeg har slekskap med (min andre halvpart er fra Trøndelag), med en søt og litt harry dialekt og koselige mennesker. De har skøytebane midt i sentrum og en cafékjede som heter Choco Loco <3 I dag var jeg og fikk By:Larmbåndet mitt sammen med Siri og Jorunn:
Det er Jorunn sitt håndledd dere ser, hun er tilgjengelig som modell og passer best i diamanter og dyre klokker ;) Kontakt skjer gjennom meg.

Og i morgen begynner By:Larm. Jeg har ikke tittet på programmet enda, så vet ikke helt hva jeg skal se. Men dette skal jeg i det minste få med meg:
- Tungtvann
- Sissy Wish
- Rockettothesky

Hurra! Jeg har festivalfølelse i kroppen og er klar for nye opplevelser :) Vet du noe jeg må få med meg, si ifra! I don't want to miss a thing ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er 7 minusgrader her, snø og sol. Sååå... Mhm.

KOSE SÆ på konserter tøs, have fun.

J.B. sa...

Æ gjør det, tænk ;)

Mennene på postkontoret hadde bart, alle som en. mihi.