09 februar, 2007

Ymse ANBEFALER musikk, del 1

....eller ikke :) Point being at en av scenene på By:Larm heter Rød Oktober, hvor 'X-queen of the astronauts' spilte i går! Anbefales på det sterkest, omg så morsomme de er og kanskje du tilogmed har hørt dem på p3.

Deretter var vi og hørte SuperJupiter ('vi' meaning: Siri, Jorunn og meg), de hadde den tøffeste keyboardfyren ever. Han var kul, han rocket, jeg ble sjarmert. *rAwR* Frontsangeren så ....minnet meg om et ekstremt krefttilfelle: uten hår, tynn som en flis. Men han hadde energi da, så tror det bare var slik han var - i t-skjorte kjøpt på H&M sin jenteavdeling ;) *knis knis* Og gitaristen hadde egentlig nok hår til dem begge, ble vi enige om n_n Sjekk ut SuperJupiter her. OBS! Dansbar musikk!

Kvelden ble avsluttet med Minor Majority, og ikke viste jeg at han som synger så fantastisk pent også var fantastisk søt. Og jeg var nest foran! <3 OMG, tenk å våkne opp med den stemmen ved siden av seg: 'Kanskje jeg skal spille litt gitar og synge litt for deg, så lager du frokost imens?' JAAAAAAA <3

Og så, EN fantastisk god grunn til å stikke på folkehøgskole/ta friår/jobbeår mellom videregående og universitetet: Du rekker å runde 20, eller runder 20 i løpet av året.
Det er faen meg så kjipt å få venner som er eldre enn deg, men som du ikke kan henge med hvorsomhelst! Jeg blir sint og, for jeg hater å bli nektet ting, hvertfall på grunnlag av alderen min. ARG ARG.
Årsaken til utblåsningen var at som en avslutning skulle jeg og Siri bort å leke med flere, men kom ikke inn for vi er bare 19. FAKK 19. *sutre litt* Jeg trøster meg med at det snart er min tur, og at jeg er søt <3

I kveld er 2. dag på By:Larm,driver og fikser oss og skal nok sprette korken på noe brunt leskende brygg laget av humle, malt og vann snart ;)
Fler anbefalinger følger i morgen ;)

'I Like You So Much Better When You're Naked!'

Ingen kommentarer: