17 februar, 2007

It's been a while

Siden jeg sist postet noe som helst. By:Larm kan nok ha noe av skylden i kombinasjon med alkohyler, pluss at jeg ligger 3 uker etter med pensum...mHm. Dårlig student som har første eksamen om 2 uker. Og med tanke på hvor bra sist eksamen gikk må jeg virkelig henge i. Dog, jeg tror jeg har lest mer av pensum enn jeg gjorde på forrige allerede - men jeg skal lese alt! Muha.

Ser ut som vi hadde det moro, eh? Siri som har tatt bilde av meg og Jorunn :)

By:Larm anbefales på det sterkeste, selv om de drar til Oslo neste år. Mange som er negative til det, jeg vet ikke helt hvorfor. De har jo vært i Trondheim, Bergen og..Tromsø tror jeg - så de burde vel ta seg en tur til Tigerstaden og larme litt der også :) Aftenposten kunne melde om at til tross for By:Larm så hadde 'bare' 22 stykker havnet på glattcelle i festivalhelgen, deriblant en kvinne som la seg i veien for å få bilene til å stoppe, slik at hun kunne få sitte på....Jeg ser logikken...menneh...kanskje ikke det lureste å finne på xP

Jeg gjorde ikke noe slemt, annet enn å utnytte andre til å kjøpe øl til meg og smugle inn sprit <3 Flink jente! Ble skikkelig forkjøla, fordi jeg syntes det virket lurt å røyke ute i -18 uten skjerf og jakke. Dette vet jeg jo egentlig at fører til sykdom, men over et halvt år i Bergen har gjort at jeg har blitt vant med å IKKE kle på meg når jeg skal ut for å ta livet av meg i 7 minutter. Lesson Learned again, i dag er jeg nesten helt frisk og skal på SKAMBANKT!

Yeah Baby! Slipper å betale for det også, for søte Kvarteret og KvaSt har ordnet det slik at jeg står på Hulens gjesteliste ;) Jeg gleder meg supermasse, det er deilig å være tilbake i Bergen med varmegrader, Kvarteret og Hulen :) Må bare kjøpe paraply for 3. gang siden jeg flyttet hit =/ I call for paraplystipend!

1 kommentar:

Reinsdyr sa...

Eg tok min nystemte siitaar i heeeendeee! Sorgen forgik mig på Ulrikens top.

(Bergen er bra. Vælkømna tebars).