25 februar, 2007

Jeg har vært i Brønnen

Lørdag 24.februar ble Kvarteret sin bursdag feiret, hele 12 år har studenthuset eksistert i Bergen, og hurra for det :) Det var penkjole og dress, champagne for de som kom tidlig, konserter og billig øl. Herlig!Og selvfølgelig kun for de interne :)

Jeg åpnet min første øl halv seks på kvelden, og var hjemme halv åtte i dag tidlig. Slå den! :)

Og på toppen av det hele hadde UiB vært snille og åpnet Brønnen vår igjen - Kvarteret sitt egne private nachspielsted for de interne der ølsalget og musikken fortsetter så lenge det er folk igjen. Og det var enda folk igjen når jeg dro n_n
Det er andre gangen jeg har vært i Brønnen - den har vært stengt i lang tid på grunn av noe brannforskrifter som den ikke oppfyller helt. Første gangen hadde jeg hodepine - og selvfølgelig fikk jeg det denne gangen og. Men jeg og Henning gikk og kjøpte mat og da ble ting mye bedre med en gang :)
Brønnen er et sted hvor....det meste er tillatt. Dans på bordet, dans på sofaen - eller på gulvet. Protester høyt når dj'en skifter sang, rot med hvem du vil hvor du vil, ta med deg ølen hvor du vil og røyk hvor du vil. Frihet!

Og røde øyne dagen derpå, samt en vridd døgnrytme. Men det var virkelig verdt det, selv om det er enkelte ting jeg ønsker at jeg ikke hadde gjort - men shit happens og man lærer så lenge man lever :)

5 kommentarer:

Heidi sa...

Janne, Janne! Hva har du gjort som du ønsker du ikke hadde gjort?? Ikke sett meg i slik uendelig nysgjerrighet! ;P

Reinsdyr sa...

Oh, noe du angrer på? Involverer det Se & Hør, tvilsom journalistikk og avslørende bilder?

Anywho, Brønnen høres ut som et lugubert og rølpete sted. Men kanskje jeg bare er misunnelig fordi jeg ikke er intern og derfor ikke får være med. Eller ikke ;-)


Olé

J.B. sa...

Heidi: Selvfølgelig kan jeg sette deg i uendelig nysjerrighet :) Og det er virkelig ikke noe vil publisere over det ganske nett :)

Ole: Det involverer nok Stjernesladder, Kvarteret's egen Se&Hør avis. Men siden jeg ikke jobber i Stjernesalen håper jeg på at det ikke blir med - fikk ikke med meg noe blitz rettet mot meg den kvelden heller - så jeg tror jeg er spart n_n

Brønnen er herlig!

Henning sa...

Hei hei:)
Tenkte eg skulle sjå innom bloggen din, så ser eg at eg er nevnt!

*stolt!*

J.B. sa...

Henning: Selvfølgelig måtte du nevnes :) Tror du reddet kvelden min ved å finne mat til meg :) Hurra!