03 mars, 2007

Jeg er flink også

Her på onsdag ringte pappa (og mamma, hun var i bakgrunnen og kommenterte det pappa sa). De var litt bekymret for meg, for ifølge bloggen min gjør jeg jo ikke annet enn å feste, drikke og sove lite. Så de lurte på hvordan det gikk med studiene mine og håpet at jeg gjorde mer enn det som er ført nevnt.

Og det gjør jeg jo :) Slik har denne uken sett ut:

Mandag: Opp klokken 7, organiserte alle dokumentene som er relevante for eksamenen i Etnografi og Midtlsten 5 mars, dro på Psykologiseminar 1600 - 1800, var så på styremøte og allmøte for Infoetaten som jeg jobber i fra 1900 til rundt 2130. Gikk hjem og la meg.
Tirsdag: Opp klokken 7, på biblioteket klokken 0900 hvor jeg leste til rundt 1630. Da dro jeg på infokontoret på Kvarteret og forberedte til møtet med gruppen min som varte fra 1800 til rundt 1930. Dro hjem, så på nyhetene, styrte med litt småting, la meg.
Onsdag: Opp klokken 0600, forelesning 0800 - 1000, leste på biblioteket fra 1000 til rundt 1700. Da dro jeg igjen på kontoret og begynte å arbeide med å sette sammen februarutgaven av Kvartært.
Torsdag: Jeg ble på kontoret hele natten sammen med Helge, og rundt 15 var vi ferdige med å lage Kvartært. Døgning med andre ord. Jeg dro hjem rundt 17, og la meg halv åtte.
Fredag: Opp 0730, å biblioteket 0930 hvor jeg leste til rundt 1700. Da møtte jeg Kim og jeg ble påspandert middag <3 Takk Kim :) Hjemme rundt 2200, la meg rundt midnatt.
Lørdag: Opp rundt 1030 med god smshjelp fra Øystein, takk <3 Lese til eksamen fra 1300 til rundt 1900. Middag, og så kino som jeg får påspandert av Ole <3 Takk! <3

Plan for søndag er å repetere det jeg har skrevet den siste uken, vaske hybelen og forhåpentligvis leke med Øystein hvis han blir ferdig med noe Hulegreier.

Så se: Jeg er ganske flink til å studere også ;) Det går bra!

Og hvis eksamenen min går bedre enn den forrige skal jeg publisere planen jeg laget meg for å lese til den ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flink. Lykke til på eksamen! o_O

J.B. sa...

Takk :)
I'll do my very best!