27 mars, 2007

Sun is shining

\|/
- O -
/|\

I dag sto jeg opp halv ti, etter å ha sovet fem timer. Natt til i dag brekket vi nemlig marsutgaven av Kvartært for at den skulle komme ut ca. en uke før påskeferien, så jeg var hjemme sånn rundt halv fire en gang tror jeg. Halv elve var jeg tilbake på Kvarteret, og etter litt om og men fikk jeg printet ut 100 utgaver som jeg triumferende fordelte i Stjernesalen, på Kvartkontoret, og i hendene på alle som måtte befinne seg innen min rekkevidde.

Litt før tolv kjøpte jeg antakeligvis den første pilsen av Stjernesalen, satte meg ut med gode Kvarteretvenner, og ventet på solen mens jeg satt og kjente på den herlige følelsen det gir å sitte å se at folk leser og koser seg med noe DU har hatt ansvaret for å lage :) Samtidig som du nyter årets første utepils <3

Jeg tok meg fri fra seminar og forelesning i dag - fordi jeg syns jeg fortjener det, fordi jeg ikke kommer til å stryke som en følge av å miste ett seminar og en forelesning i faget, fordi jeg var sliten og fordi jeg ville nyte vårværet for alt det var verdt. Satt ute til rundt fem, og ble selvfølgelig litt solbrent - men no pain :)

Resten av uken blir antakeligvis litt stress som en følge av dette, men jeg tror jeg skal klare det og jeg trenger å ha mye å gjøre iblant. En må virkelig ta seg tid til å bare være til - og det gjorde jeg i dag :)

Og jeg skjønner etter denne dagen hvorfor folk jobber på Kvarteret i 5 år og mer, og hvorfor folk blir i Bergen på ubestemt tid. Denne byen er herlig, og Kvarteret er det hyggeligste og mest inkluderende stedet jeg noen gang har vært på. Bør prøves ut :)

1 kommentar:

Anonym sa...

The sun is shining indeed! Vi våget oss ut på taket til ASKO og tok lunsjen vår der. ALDELES nydelig.

Deilig å være i skikkelig arbeid <3