08 mars, 2007

Dobbel dag! <3

Hurraaaaaaa! *blåse i fløyte og veive med flagg*
I dag er det kvinnedagen, og selv om vi har nogenlunde likestilling tar jeg på meg rødstrømpene (bokstavelig talt) og vandrer ut i verden og sier: 'Lik tilgang på alle ressurser! Lik mulighet og støtte fra samfunnet!' YEAH ;)

Og jeg benytter selvfølgelig sjansen, og poster et bilde av Johnny Depp, mannen jeg kunne tatt hvor som helst og når som helst uten kamera tilstede - kun etterpå for å få bevis på det hele - hadde det ikke vært for at fyren er like gammel som pappaen min :( It's not fair! xP *hurra hurra hurra vifte med flagg*


- Ehm. fint. Men hva med den doble dagen du skryter så av? Hm?

Den kjem den kjem, nu!
Jeg fyller 19 og et halvt år i dag og feirer meg selv med tiara på hodet og kokesjokolade og kaffe på biblioteket :) *finne frem så stort flagg at jeg mister balansen* Hadde jeg hatt tid og hadde det vært akseptert hadde jeg invitert til selskap med kake og gaver til meg <3 Så, idag, Heia Meg! :)



Woho! n_n Grattis med dagen til alle som er kvinne eller føler seg som en! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

KVINNEDAGEN! Roten til all ondskap. GET VACUUMING WOMAN! *fike*

MEN, ha en fortryllende tøsdag!

J.B. sa...

Har ikke tid til det nå, jeg er busy kvinne med rødstrømper og tiara. BAH.

Du er bare misunnelig, jeg jobber med å skape en mannedag ;)