06 mars, 2007

Zik Zak, det drypper på tak

- Hei, jeg er Ditt Livs Kjærlighet
- Hyggelig, jeg er Janne, Druknet Katt

Regnet har funnet tilbake til sitt fødested, det pøser ned sidelengs, skrått og loddrett - deilig! Klissvåt og dråper som renner nedover ansiktet ditt, syns det er kos, jeg <3 Bortsett fra hvis en skulle møte Sitt Livs Kjærlighet, da. Men har ikke det, og hvis jeg gjorde det så var jeg ikke klar over det og da var nok ikke tiden inne enda :)

I morgen skal jeg rote fram paraplyen min, hvis det ikke blåser, that is. Vi har hatt noe som for nordlendinger kategoriserer som 'bris', og noe som hamarsinger kanskje vil kategorisere som 'liten storm'. Paraplykadavrene er på plass i søppelkassen igjen, hvertfall.

Jeg har innsett (på grunn av vinden) at jeg må ønske meg/anskaffe meg Bergensuniformen: allværsjakke. ALLE har det, det være den som ble brukt i 71 grader nord eller den man har stjålet/lånt av pappa eller mamma. De er vindtette, de er vanntette og en har plass til no varmt under skulle det bli for kaldt. Jeg vil ha en slik! Med passform, jeg er da kvinne og vil ta meg godt ut og samtidig være smart!

Den havner på ønskelisten min, når home.no har fått opp serveren sin eller hva i helvete det er de holder på med - den nekter hvertfall å laste opp hovedsiden men vil gjerne vise ønskelisten min. Arg Arg. Så, la dette være en advarsel og begynn å spare - om 2 dager er det 6 måneder til jeg blir 20! Gimme allværsjakke!


(og Freia Påskeegg)

2 kommentarer:

Reinsdyr sa...

"Det e'kke sikkert at den rette er riktig for deg." -Jonas Fjeld

- Hei, jeg er Janne.
- Du er våt, jeg liker deg ikke.

Akkurat slik kommer det til å være. Så du bør nok kjøpe deg en paraply i en fart :-o

J.B. sa...

Jeg HAR paraply - den er bare vanskelig å bruke når det blåser mer enn 7m/s :)

Og - man vil jo gjerne se bra ut når en møter Sitt Livs Kjærlighet, for Ditt Livs Kjærlighet ser alltid fandenivoldsk godt ut.