30 mars, 2007

Planer

Sommeren er enda noen måneder unna, men jeg har selvfølgelig allerede lagt noen planer:

- Jeg skal få meg jobb.
Har kontaktet lekebutikken som jeg jobber på i Hamar, også tenker jeg på å tusle innom Hamar Dagblad og spørre om de har bruk for en journalist i sommer - og videre utover høsten. Jeg skal jo tjene penger til Sør-Amerika :) Driver også og tenker hardt på å få kompisen min som jobber på Stallgården (utested i Hamar) til å fikse meg en jobb som garderobevakt eller rydder der. Det skal jobbes!

- Jeg skal på Roskilde
Igjen :) Skal forsøke å få igang bilen min hvis det ikke koster meg altfor mye, uansett så skal jeg og Fridtjof ture nedover til en uke med sosial omgang, fest, musikk og antakeligvis store mengder alkohol :) Det begynner å komme flere krypende, og det er bare å slenge seg på så lager vi en phet camp sammen og koser oss ihjel

- Jeg skal jobbe som frivillig på Øyafestivalen
Roskilde er fra 1-8 juli. Øyafestivalen fra 7-11 august. Hadde egentlig ikke viet den så mye oppmerksomhet til jeg så at Nine Inch Nails kommer dit. DA hoppet jeg på og sendte sånn frivilligting til dem asap :) Og med Skambankt, Bloodlights, Amy Whinehouse og mye mer så tror jeg det kan bli sinnsykt moro - og det er alltid moro å jobbe som frivillig!

- Jeg vil på hytta
I Trondheimsfjorden. En halvtimes kjøring unna nærmeste butikk, hvor postbudet kjører traktor, og hvor solen såvidt går ned før den kommer opp igjen om sommeren. Jeg vil fiske, sole, lese, sove lenge og spise masse god mat og bare slappe av. Hvordan dette skal ta seg til vet jeg enda ikke. Leker med tanken på å ta med en vennegjeng opp der en uke - de som vil være med må si ifra - gidder ikke planlegge og styre&herje hvis ingen skal være med vettu :)

Det er sommerferien. Nå er det snart april. Før jeg kan brenne unyttige pensumbøker har jeg en oppgave, tre eksamener og en god del ting å lese. Og i kveld skal jeg på Bloodlights på Hulen. Gleder meg!
Det eneste problemet med Bergen og vår er at en finner altfor mange unnskyldninger for å sitte ute i solen og ikke inne med pensum :)

2 kommentarer:

Reinsdyr sa...

Roskilde er avlyst, Janne!

Ahahaaaførsteapriiilhooo

J.B. sa...

Reinsdyr: Du er elendig på 1. april spøker xP