03 april, 2007

Hamar for mine føtter

I dag drar jeg hjem, med halve pensum i bagasjen. Min eminente plan om å skrive ferdig en oppgave før jeg dro hjem viste seg å ikke være mulig å gjennomføre. Jeg har laget en innledning og en disposisjon, så jeg er på vei. Men altså da, ikke ferdig. Så det blir nok noe rabling om religiøse fenomener, symbolsk klassifikasjon, ritualer, eksorsisme, totemisme, overgangsritualer og en haug antropologer i påskeferien. Steike, hvorfor skal de forske så mye da? Og hvorfor kan de ikke være enige? *sutre sutre* De er feige kverulanter alle som en.

Solen skinner i Bergen - jeg satser på å ta med meg godværet hjem til Hamar og alle vennene mine. Så kan vi kjøpe maccernmat og gå på bryggen og sole oss, sitte ute på verandaen min og bare kose oss :)

Jeg gleder meg til å komme hjem, har ikke vært hjemme siden jul og har savnet familien min og mer enn ett år gamle venner en veldig lang stund. I påsken skal jeg pakke dem rundt meg og bare sette pris på dem og være varm og god.

Min gode venn Fridtjof kommer og henter meg på Gardermoen, og sammen skal vi nok innta noen enheter alkohol eller ti senere i kveld. De som ønsker må bare slenge seg på - we'll be at my place.

God Påske til alle, benytt muligheten til å slappe av :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ble ikke ferdig før reisen fordi du ble fanget av en kyllingsalat og godt selskap?

J.B. sa...

Ja, vi skylder på det for det er kos :) :)