19 mars, 2007

I've done it again

Kom no alle sammen!Heng deg på, heng deg på! (Skambankt)

Finn frem flagget, omorganiser hele tidsplanen din, kjøp nye klær og gode sko: Jeg har IGJEN mistet VISAkortet mitt. Way to go. Til og med i fullstendig våken og edru tilstand - et sted mellom Statoil og Øystein ligger det. mHm.
Så join hurratoget og le godt og lenge av at Ymse som liksom skal ha kontroll på alt ikke engang klarer å passe på at et lite plastikkort ligger i lommen. (Jeg har selvfølgelig ringt og sperret det, DET klarte jeg. Og jeg har selvfølgelig ett i reserve som er uten VISA, SÅ lur var jeg også faktisk)

Men det stopper ikke der, det er mandag, og NOEN har tydeligvis bestemt seg for å sette meg på prøve i dag - eller kanskje resten av uken. Bare sånn for å se hvor frustrert jeg kan bli, eller hvor lenge jeg holder ut. Hvem vet, det er hvertfall gjort med onde hensikter.
Denne NOEN har bestemt seg for å gjøre meg, Ymse, distré. Jeg har vært oppe i to og en halv time og allerede har jeg glemt:
1. Midtøstenboka jeg skulle selge i dag
2. Nøkkelen til skapet mitt hvor ALLE pensumbøkene mine som ikke ligger hjemme er
3. Laderen til PC'n min

Nummer 1 og 3 er selvfølgelig ikke SÅ farlig, avtaler kan reavtales, og PC'n min klarer seg rundt 3 timer på batteriet. Men nummer 2 har vel egentlig stoppet opp hele dagen min, for biblioteket har ikke ekstranøkkel. Jeg får derfor ikke lest noe, jeg må kjøpe meg en ny notatblokk fordi notatblokkene mine ligger i skapet, og jeg må sitte på seminar uten relevant pensum. ARGH.

Og på toppen av det skal Kvartært være ferdig om en uke, og jeg har fått inn to artikler. Det bygger seg opp til en svak panikk der i gården.

Og jeg har begynt å bli nervøs for sensuren på eksamen i 'Etnografi om Midtøsten', som vi skal få i løpet av denne uken.

JADDA. Dette kan bli en særdeles interessant uke.
Det er ikke en blåmandag, da hadde jeg vært trist og lei.
Det er en hodeløs mandag.
*Sette på Skambankt og løse dagens utfordringer*

3 kommentarer:

Heidi sa...

Men jeg er glad i deg selvom Jannepannemiiin! *smile søtt*

Anonym sa...

Du har mensen oftere enn vanlige kvinner. DONÉR KROPPEN DIN TIL FORSKNING!

Jeg foreslår Borat-kveld med noen rolige fatøl og/eller god vin. Og litt whiskey. Mezcal. OG TEQUILA. Mhm.

J.B. sa...

Heidi: Du er så søt :)

Galfisk: Du tenker oftere på mensen enn menn burde gjøre - sjekk østrogennivået ditt ;)