16 januar, 2007

Dårlig idé

~ Å drikke 3 kopper kaffe på tom mage
~ I tillegg ikke ha drukket kaffe på lenge slik at kroppen ikke er vant med det
~ Å drikke den siste etter klokken 9
~ Glemme av å spise
~ Sitte og diskutere Kvarteretsaker til halv tolv på natten

Resultat: Jeg har ligget søvnløs mer eller mindre hele natten og planlagt, organisert og vridd hodet mitt for å finne løsninger på de nye utfordringene jeg fikk i går, som fersk redaktør/leder for journalistgruppen. Til slutt ga jeg opp og sto opp klokken sju, selv om jeg ikke skal noe før tolv.

I dag syns jeg litt synd på disse mennesker, hvis liv kommer til å dreie seg om pixler de neste uker/måneder: World Of Warcraft har sluppet den første utvidelsen til spillet

Dagens poll: Hvor lenge er det til Castro dør?
Hm. Han ser nesten litt søt ut der han ligger. Julenissemateriale. I wonder if he likes chocolate.

2 kommentarer:

Reinsdyr sa...

World of Warcraft ja.. Dem om det. Meg om det: Det er ulidelig kjedelig.

Godmorgen.

J.B. sa...

Aldri spilt, bare sett på og hørt om mennesker som går glipp av livet mens de har lekt med det. mHm.

Heia Real Life