03 januar, 2007

Zombier på Flesland

Jeg fikk kritikk herigår, om manglende oppdatering på bloggen min. Så her kommer en :)

Det har ikke skjedd så mye, tror jeg. Romjulebordet ble en suksess, jeg har tjent litt penger, jeg har drukket meg full og forsøkt og spilt poker - uten hell. Kan noen være så snille å lære meg? Når jeg trodde jeg var lur, var jeg det absolutt ikke xP xP

Forleden natt drømte jeg om Zombier. På Flesland (flyplassen i Bergen). Jeg landet og husket ikke hvordan bagasjen min så ut. Først var det en rød koffert, så en sekk (som jeg skal ha med meg tilbake når jeg drar på lørdag), og så en sliten bag, og noen ganger så lå alle tingene mine i plastikkposer på samlebåndet.
og PLUTSELIG fikk jeg vite at det var zombier på Flesland. De så slik ut:

Og de var slik at de beit av et lem, og så ble den som hadde mistet et lem seendes slik ut som zombien også ble den en zombie og samtidig spratt det et nytt menneske ut av den nye zombien som zombiene kunne spise. Self-sufficient mao. Så jeg snek og løp rundt ute på flesland langs bygningene fordi jeg hadde glemt bagasjen min og ikke visste hvordan den så ut, og gjemte meg for zombier. Også møtte jeg på en gutt som var utrolig creepy så jeg løp fra han, men når vi kom til inngangen var han blitt ei jente som syns jeg var den tøffeste ever, også sto vi og røyket under 'røyking forbudt' skiltet og snakket med politiet i en høyst vennskapelig tone. Ting blir annerledes når det er zombier på Flesland, må vite.
Og så skrek mamma: "JANNE!!!!!FROKOST!!NÅ!!!!"
Så da sto jeg opp.

NÅ så skal jeg snart ut å gå på skøyter med Sirisiripuuuus <3 I sneen, for det sner! Hurra hurra hurra! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Min gode kvinne!

Tyder drømmen din på at du føler deg lost i den store stygge verden hvor det er zombier, bagasje som er vanskelig å finne og creepy gutter, og at en del av deg gjerne vil bli værende i Hamar en liten stund til? Eller skal jeg la være å egle deg på meg ved å si slike ting?

"It's a lem!" "Whose lem?" "The hul-lem, Günther, think you little about!"


Mvh.

Ole-med-vrangforestillinger-om-psykologisk-innsikt.