27 desember, 2006

Tusen takk!

~ Til Ole for Edgar Allen Poe: The Raven. Gimme kakao og varmt pledd!
~ Til Maria for julekaffe som jeg skal tvinge noen til å lage for meg da jeg ikke har kaffetrakter ;)
~ Til Gro for badeting som lukter godt, nå har jeg en unnskyldning for å låne noens badekar <3
~ Til Heidi for et nydelig bilde som jeg kan drømme meg bort i
~ Til Lars Ole for Corpse Bride og Nightmare Before Christmas. Tim Burton! <3
~ Til Lillesøster Emma for en fin skolelaget bolle til å ha ting i, Narnia til å drømme meg bort i, en teholder til å passe på teen min og en pilleboks til....uhm...mine eldre dager? :)
~ Til mamma og pappa for blomstervase slik at jeg ikke trenger bruke karaffelen min til å ha blomster i, den 2. nemiboka som jeg kan hente inspirasjon fra og en fantastisk varm genser
~ Til Sjetnemarkafamilien min for en pysj jeg kan flagre rundt i hele dagen, og litt ekstra penger til studenttilværelsen <3
~ Til Markaveienfamilien for ting som gjør at det lukter veldig godt og jentete på hybelen min n_n
~ Til eksnabo Ødegård for såpe - i tilfelle jeg går tom :)
~ Til Cato og Helene for et fantastisk BRann-skjerf! Når er neste kamp?! :D
~ Til Kristin for en nisseaktig sak, jeg har nå fått startet opp min egen samling av julepynt
~ Til Marie for en intern cd og et hjertevarmt brev
~ Til sjæfen at the toystore for en nissedamesak
~ Til liksombestemor for parfyme med tilhørende lotion og såpe..mmm :)
~ Til Lillesøster Marianne for kunstløpskøyter! Gimme some ice, ice baby!
~ Til Nina for hårskum og shampoo som ser utrolig fancy og frisørdyrt ut
~ Til Mamma min for den søteste vakthunden ever og medfølgende bilde av pingvinene vi begge liker så godt
~ Til Siri for Jens Bjørneboe: Bestialitetens Historie!! HURRA!!
~ Til Odd Erland og Rannveig for gavekort på Hamar's største kjøpesenter <3
~ Til Frank for Pulp Ficton, muhahahaha
~ Til Kristinmin i Hamar for søte søte prinsessebollen
~ Til Stine for den mest fantastiske pastaen ever! whiiii

Yayyyyyyy <3 Fantastisk fornøyd med denne julens gaver, og hva er vel bedre enn å da takke alle over den ganske verdensvev, slik at alle ser hvor fantastiske vennene mine er ? Takketakk! <3 <3

Det er 3. juledag, jeg skal jobbe daglig frem til nyttårsaften og samtidig ha romjulebord og reise rundt på familiebesøk og feire venners fantastiske bursdager :) Bedre sent enn aldri! ;) Jeg elsker alle mine på en ikke-erotisk/kjæresteaktig måte, føl deg truffet og vær glad du også. Det er juuuuuuuul <3 *spise frokost klokken ett*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min fantastiske bursdag ble forbigått i stillhet, men DET ER HELT GREIT DET JANNE! MHM! Neida. Det ER greit. :p

Godt nyttår.

J.B. sa...

Hm. Når hadde du bursdag?

Min hukommelse er ikke kompatibel når det kommer til bursdager, jeg husker bare min egen med mindre jeg skriver det opp ett sted.

Gratulerer med dagen som var og et fantastisk nytt 2007! James Bond sitt år! *yeah*

Anonym sa...

Helt i orden, husker ikke når du har bursdag heller. Jeg går bare ut fra at alle husker min når jeg først har sagt hvilken dag det er, siden det er samme dag som vår venn Jesus fyller år.

Godt nytt år :D (igjen)