10 desember, 2006

InternKvarteret

"Stengt pga internfest" sto det på dørene til Kvarteret i går. Hele huset var stengt av slik at nærmere 400 frivillige kunne feste, drikke billig øl, synge, danse, kose, lekesloss, stjele, løpe og ellers gjøre akkurat hva man vil i festlige sammenhenger.

Som mange kanskje har fått med seg så JOBBER jeg på Kvarteret. Jeg er faktisk nettopp blitt oppgradert til REDAKTØR for Kvartært ;) HaH, slå den rangstigningen på et halv år :) *yayyyyy* Men nok selvskryt, siden jeg jobber på Kvarteret var jeg selvfølgelig der :) Litt forsinket, jeg og Gro koste oss med 3 øl før vi dro og da var alt i gang. Øl til 20 kroner er skumle, men herlige saker :)Jeg oppdaget at Kvarteret hadde et eget fantastisk band som kaller seg "New Villa People", og at jeg også kan være kleptoman. Jeg stjal en øl, et glass rødvin og en pakke røyk - slemme damen jeg er *knis*

Litt lekeslossing ble det også tid for, sær dansing til Bomfunk MC's "Freestyler" *yeah den er så fantastisk kul*, roping av "SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL" og "RAI RAI", og når klokken ble 3 var jeg ikke så trett enda, men turte heller ikke bli med på noen av de 3 nachspielene jeg ble bedt på - for jeg har LÆRT.

VISDOMSORD: IKKE GÅ PÅ NACHSPIEL UTEN MINST EN PERSON SOM DU STOLER PÅ.

Og siden Gro ville hjem og sove, så dro ikke jeg på nachspiel jeg :) *flink* Jeg kjøpte meg maaaaaaaat på 7/11 som er døgnåpen (lurer på når de skal endre det), og møtte på Thomas. Så hjem, med paraply som jeg ikke gadd å slå opp. IKKE SÅ LURT.

Jeg har bare en ting å si: Begynn å jobbe på Kvarteret, det er fantastisk moro!

Dagens sitat:
"People who cease to believe in God or goodness at altogether still believe in the Devil. Evil is always possible. And goodness is eternally difficult."
- Anne Rice


Nå er det eksamen om 2 dager, jeg skal til Evie og lese for jeg er ikke fyllesjuk - eg er VIDUNDERKVINNEN <3

God 2. søndag i advent btw:
"Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede."
- Inger Hagerup

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den rangstigeklatringen ligger jo ganske nært mitt sprang fra skarve bartender til presseansvarlig:P
Godt det er noen som er friske nok på søndager til å gjøre skolearbeid

J.B. sa...

;)

Didn't you read? I'm WONDERWOMAN!

*fjoooom*