09 desember, 2006

Goodmorning sunshine

I dag våknet jeg halv ni, til DJ Friendly. Fantastisk herlig, slapp, koselig musikk, men litt creepy også fordi man (jeg hvertfall) våkner gradvis. Man merker ikke at man er på vei til å våkne før man innser at "Hey, jeg ligger i sengen med halvåpne øyne og hører musikk nå, jeg sover ikke!" Og likevel så er det litt rart, for musikken passer så godt inn i søvnens og drømmenes verden. Mmmm fine musikken han spiller. Også har han en sånn myk, litt mørk og sensuell stemme - den typen stemme som man kan høre på uten å gå lei. Den er aldri masete, han visker meg liksom ømt i øret når han sier "På tide å stå opp og børste tennene nå". Vi liker DJ Friendly <3

Jeg er oppe så tidlig fordi jeg for en gangs skyld skal være skikkelig student og studere bra - slik at jeg kan dra på internfest på Kvarteret i kveld med god samvittighet. Og se om jeg får med meg noen på Hulen, for de har Tøm Hodets Tanker i kveld <3 The Plot is: Ølen blir billigere og billigere for hver time eller halvtime (jeg husker ikke helt) som går. I love this! Dessuten lovte jeg mine kollokvievenninner et sammendrag av Lévi-Strauss. Ikke han som lager Levisjeans - det trodde jeg først og tenkte: "shit, så rart å være sosialantropolog og lage olabukser samtidig". Men neida, de er to vidt forskjellige personer og ting. MhM.

Så, nå skal jeg rase gjennom artikkelen og komme meg inn til sentrumskjernen :) Solen titter fram også, dette kan bli en god dag <3

Dagens sitat:
"Ive tried to avoid labels, but they always find you."
- Poppy Z. Brite

2 kommentarer:

Reinsdyr sa...

"shit, så rart å være sosialantropolog og lage olabukser samtidig" <- blondine.

Judith Butler har lovet meg å snakke om Levi-Strauss i teksten av henne jeg KREKER meg gjennom nå, så jeg gleder meg usigelig *uentusiastisk happy dance*

Lévi-Strauss is a reference for authors as diverse as Michel Foucault, Gilles Deleuze, Jacques Derrida, Jacques Lacan, and Judith Butler. (Wikipedia) <- av de er det bare Lacan og Strauss selv jeg ikke har på pensum. INTERESSANT!

Lykke til med overdrevent ølkonsum :-)

Olé

J.B. sa...

det gikk bra. jeg er hjemme nu. MHM,DULL. nei. FULLLLL.