04 desember, 2006

Drøy mandag

I dag sto jeg opp klokken 10, og det var forferdelig. De siste fem dagene har jeg ikke vært ute av sengen før to på formiddagen, og ikke i seng før to eller tre på natten. Jeg la meg tidlig i går, det vil si rundt ett - men jeg føler ikke at jeg har sovet. Jeg sitter med den følelsen at jeg i hele natt har forsøkt å finne en stilling å sovne i - nesten sovnet - våknet - forsøkt å finne en ny stilling å sovne i - og så videre i en sirkel som jeg brøt når jeg sto opp.

Dagen i dag kunne blitt en skikkelig blåmandag: jeg kunne ha sovnet/ikke orket å lese meg gjennom exphil Beta til breddetesten i samme fag i morgen, kommet meg ned til Kvarteret for å møte Evie og låne notater av Kristin, kjøpe ny paraply fordi stangen på den jeg har er så / skjev, og å handle mat slik at jeg har noe å spise de neste dagene også. Noe som hadde resultert i en utrolig kjip tirsdag. MHM.

Men: NOEN har oppfunnet kaffe! <3 Tanken på den, og på at den var gratis (Tusen takk til Kvarteret som er så snille med de frivillige) fikk meg ned på Kvarteret, og nede i kopp nummer to våknet jeg til liv og kunne faktisk bidra med noe i diskusjonen jeg og Evie hadde om bolk 2: Etnisitet. Heromdagen fikk jeg også 20,- i pakkekalenderen jeg har fått av mamma, og de brukte jeg på å kjøpe en eplekake <3

Videre fikk jeg gjort alt det jeg fortalte om ovenfor, såeH: All hail to the inventor and makers of coffee! *bøye seg i støvet*

Nå har jeg bare igjen og skrive ut sammendrag til diverse etnisitetangående artikler, og sende ut invitasjoner til Heidi og mitt sitt fabelaktige ROMJULEBORD. Ikke bedt? Kontakt meg og spør hvorfor - og kan du ikke kontakte meg fortjener du ikke å bli bedt anyway n_n

Dagens adventssitat:
"Before you critizise someone, try walking a mile in their shoes. That way, you'll be a mile away from them, and you'll have their shoes."
- Jack Handey

2 kommentarer:

Reinsdyr sa...

Oh, disiplinert.

Jeg er IKKE bedt til romjulebordet ditt, ei heller kommer jeg hvis jeg blir bedt, for jeg gidder ikke dra til Hamar <3

Lykke til med den breddetesten, jeg har eksamen om.. 1t 45min (IH! Har ikke lest nok i det hele tatt), såh på tide med kaffe :-)

Ôlé

J.B. sa...

Nettopp DERFOR er du ikke bedt, OlePole :)

Jeg tror din eksamen går meget bra, do not break a leg *klemme*