05 desember, 2006

En høyst produktiv natt

Søvnen uteble i natt også, tror jeg. Er ikke helt sikker, for det ble den samme type søvn som natt til mandag. Men jeg tenkte mye da, på ting jeg må gjøre og fikse og ordne. Og det ble en ganske lang liste av det:
~ Se hvilke sko jeg har som passer til mitt julebordantrekk (gjort - jeg har tre par som passer!)
~ Ønske Ole lykke til på eksamen i dag (gjort)
~ Kjøpe kaffe før exphil, en med melk i så jeg ikke får vondt i magen
~ Se hvilke sko en egentlig kan ha til ballongskjørt
~ Bestefar skal få kaffe i julegave, sånn fin kaffe
~ Jeg må be lillesøster Marianne om ønskeliste
~ Sende melding til Ingeborg angående russebilen
~ Når jeg ser Margrete: Spørre hvem som jobber i journalistgruppen, hvordan jeg kan bruke kvartærtmailen, om jeg kan få min egen printer og e-konto, og hvor jeg kan reservere infokontoret
~ Når jeg ser Gro: Spørre henne hvor hun hang fra seg kåpe og utesko når hun var på Julebord på Kvarteret
~ Kjøpe tynne strømpebukser og hårspray
~ Revurdere innkjøp av tiara
~ Kjøpe mer knekkebrød og pålegg
~ Putte Ole på julegavelisten min
~ Jeg må innse at det er 7 dager til eksamen nå og at det betyr at jeg begynner å få dårlig tid

Må innrømme at jeg syns det er ganske fantastisk av hodet mitt å tenke ut alt det i løpet av 7 timer hvor jeg iblant faktisk sover over en ukjent tid. MhM. Kanskje jeg ikke trenger søvn lenger? Kanskje jeg er blitt übermensch?

Stay tuned and find out.

!OBS! Alle tips, råd og vink til julebordet ønskes, det er FØRSTE gang jeg skal på julebord !OBS! Så kjør den grå hjernemassen igang :)

Dagens sitat:
"Anger is natural. It's part of the force. You just have to learn to hang out with it."
- Tori Amos

3 kommentarer:

Reinsdyr sa...

Hurra, I made your list.

:-)

For min del er julebord = menn i midtlivskrise og løse kvinner i slutten av 30-åra. Stereotyper? Neei. Såh, ingen hjelp fra meg mht. det. Drikk for mye, kos deg?

öle

Anonym sa...

ØL!

J.B. sa...

Til julebordet? Det ble noen øl også, men mest vin - den var gratis *smile*