11 desember, 2006

Lesedag

Indeed lesedag. Den vanlige etterpåklokskapen slår til, som vanlig. I går fikk jeg nerver for eksamen og jeg tar det som et godt tegn. Jeg er mer skjerpet når jeg har nerver så jeg regner med at det går bra. Men jeg skulle kanskje hatt litt mer struktur på dagene mine dette halvåret.

Såh, i etterpåklokskapens navn, neste semester skal jeg:
- Kjøpe pensum første uken
- Gjøre meg kjent med leseplanen første uken
- Delta på seminarer i tillegg til å forsøke å starte en kollokviegruppe
- 4 av 7 dager skal inneholde 5 timer med studierelaterte ting (lesing, forelesning, seminar, kollokvie etc.)

Skjer det? Hvem vet. I'm superwoman on drugs. MhM.

Jeg anbefaler alle å lage lister, fordi jeg gjør det.
Dette skjer i dag:
1. Notater
- les gjennom
- sorter etter bolk
2. Bolker
- Skriv ut og les alt om bolk 1
- les alt om bolk 2
- les alt om bolk 3
- les alt om bolk 4
!Er referatet dårlig, forsøk å finne et nytt!
3. Oppgaver
- løs minst 1 eksamensoppgave
- lag tankekart/stikkord

What to do i pausene (alle må ha pause)
- Vaske opp
- Handleliste og handle
- Pakkeliste og pakke
- Lage middag
- Strekke ut (jeg er møkkstøl)

Dagens sitat:
"Being sober on a bus is, like, totally different than being drunk on a bus"
- Ozzy Osbourne


Back to lé books.

GRATULERER MED DAGEN KRISTIN 19 ÅR HURRA! <3

Ingen kommentarer: